sobota, 2 stycznia 2010

UWAGA HACKERKA !!!!!!!!!!!!!

Mam do was ogromną prośbę. Pewna hackerka ukradła konto komuś kto na to nie zasłużył .Dziewczyna która została okradziona wielokrotnie mi pomogła i nie tylko mi a i wielu innym osobą. Jest uczciwa i godna zaufania ,a co najważniejsze jest bezinteresowna, pomaga nie oczekując nic w zamian To jej podawałam hasło do mojego głównego konta by pomogła mi w robieniu darmówek i mimo że nie jedna osoba w takiej sytuacji ukradła by mi konto , ona tego nie zrobiła. Niestety teraz sama padła ofiarą złodzieja. Konto które zostało skradzione to Evelyn1988   ,a ukradła je osoba o nicku majka15 .Proszę zgłaszajcie ją do admina może w ten sposób Evelyn1988 odzyska swoje konto.
To może spotkać każdego więc czym mniej takich osób na stardoll tym bezpieczniej dla wszystkich. Pomagając innym możemy liczyć , że w razie potrzeby inni pomogą nam.

Więcej możecie przeczytać na blogu Evelyn1988
stardoll-usa.blogspot.com

Ta oszustka też prowadzi bloga
stardoll-sheep.blog.onet.pl
 Próbuję tam znanej już sztuczki przekonania ludzi że dostaną kolekcję LE po zmianie maila. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!!

kolejne konto które ukradła majka15 to kuleczka_10
Zwróćcie uwagę na prezentacje-jest taka sama na obydwóch kontach , majka już się zadomowiła na nie swoim koncie.
Zobaczcie na Angelisia777 !!! taka sama prezentacja reklamująca blog dzięki któremu kradnie kolejne konta. No nieźle!! Widać mamy do czynienia z doświadczonym złodziejem. Nie możemy pozwolić komuś takiemu zostać na stardoll bo za tydzień może ukraść właśnie TWOJE konto






74 komentarze:

Brenda pisze...

Bardzo,bardzo,bardzo Ci dziekuje!Jestem Ci naprawde wdzieczna-wiec jesli kiedys bys czegos potrzebowala to mozesz na mnie liczyc.

Anonimowy pisze...

ta majka wyprzedaje ciuchy z tego konta !

Anonimowy pisze...

ja juz napisałam . ; ) .
mój nick na stardoll to TagaT .
A tam po za tym masz swietny blog ( ; .

Pat pisze...

Boze,mi też raz pomogła chyba z tymi LPS :(((((((( Kurde szkoda,moge napisac do admina ale admini ostatnio nic nie robią .. :(

Unknown pisze...

To ja ''była kuleczka_10'' sahara prosze dopisz mnie obok Evelyna mnie też shakowała ta majka ale znam jej inne nicky takie jak Alebbka czy super_kaka1340 prawdopodobnie plisss pomóżcie i mi strasznieeee zależy mi na tym koncie sahara dopisz jak cię błagam

Anonimowy pisze...

Rozumiem ale nie będę już nic zmieniała w notce bo zrobi się zamieszanie. Wszyscy będą ją podawali do admina aż w końcu usuną jej konto. Dzięki za info o jej innych kontach. Mam pytanie , jak ona ci ukradła te konto?? Co zrobiłaś że je zdobyła??

Anonimowy pisze...

Saharo, wystarczy, że Twoja koleżanka ma na emailu pokwitowanie zakupionego członkostwa SS, nich szybko napisze do admina i wyśle mu to jako dowód,a admin wyśle jej nowe hasło...

Sonia pisze...

to właśnie ona mi ukradła mówiłam ci żebyś ostrzegła i dobrze zrobiłaś! ;)nie zasługuje żeby w ogóle miała do czynienia ze strdoll jak nie jest uczciwa ! ja ją zgłosiłam ale niestety odpisali ze nie mają polskiego tłumacza! ;(
;)pozdrawiam !

Sonia pisze...

chce dodać że zmieniłam e-mail i uwierzyłam głupia iż dostane le pff..;/

Anonimowy pisze...

sonia dlatego zawsze pisz do nich po angielsku ja tak robie i zawsze mi odpisują (najlepsze jest to że ich odpowiedź jest po polsku :)) szczerze to myslę że te konto majka15 tez jest kradzione ale właścicielka już sie poddała

Lunka dzieki za rade :)

klaudia michalczuk pisze...

Zgłoszę. A tak w ogóle te zdjęcia na jej blogu, to nie są jej ( ;

Unknown pisze...

Kochana saharo dziękuje mam u ciebie dług
Ja niestety byłam głupia zmieniłam email pomyślałam ,że jeżeli nawet zmienię to szybko sprawdzę czy to działa i zaraz zmienię na swój email ,ale nie przewidziałam że można zmienić dopiero za 72 GODZINY !!


''kuleczka_10'' teraz pod nickiem buziol65

Anonimowy pisze...

Ta osoba przegięła kradnąc te konta i nie dam za wygrana. zgłosiłam również jej bloga do obsługi Onet i opisałam w czym problem. Polecam wszystkim to samo. czym więcej osób ja zgłosi tym szybciej zniknie i jej blog i konto na stardoll. Pamiętajcie zgłaszajcie konto majka15

Weronika pisze...

Co Evelyn?! Niedawno się z nią zaprzyjaźniłam. To bardzo fajna i miła osoba tak jak ty z resztą. Jejku musimy JEJ POMÓC!!

Anonimowy pisze...

drodzy administratorzy
zostało ukradzione konto Evelyn1988 przez majka15 ona jest hakerką i kradnie konta. napewno zmusiła ewelyn do dania jej hała w zamian za doładowanie superstar. ewelyn bardzo sie napracowała na tym koncie ponieważ pomagała innym i kupowała stare drogocenne ubrania na przykład DKNY HOT-BUYS.więc proszę pomóżcie jej nad odzyskaniem konta nie siećcie bezczynnie i zablokujcie majka15 bo ona juz wiele kont zkradła
prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!
ja napisalam do nich tak ale po polsku

K.G.11 pisze...

super_kaka1343- ona może nią być ,omm,ja jej tyle razy pomagałam ..aż sama się dziwie ..
Współczuce..

Na stardoll K.G.11 (pisze na emaila siostry)

Lekoman pisze...

O Holera jasna moja koleżanka to Majka15 !!!!!!!!!!!!!!

FirstGirlLoVe pisze...

ja też zgłosiłam.. ;)

olaaa90 pisze...

Pomogla mi wczoraj z tym ss code..:( szkoda jej .

Unknown pisze...

Współczuję tym dziewczynom! Zgłosiłam już do admina konto majka15! A na onecie zanim odpiszą to z tydzień jak nie więcej minie ;/ Wiem to.
Wybacz ,że to piszę ,ale spójrz na oryginalny "strój" POZIOMKA8! :hahaha:

Verrity pisze...

z pewnością pomogę! napiszę też o tym w moim blogu i klubie na stardoll zgłoszę ją do adminów na pewno!

nati95x3 pisze...

co za szm... z tej majki..
postaram się zgłosić
zapraszam na mojego bloga
nati95x3.blogspot.com <--- tam jest notka o ładnych rzeczach w starplazie za 5 sd i mniej i dla nie ss...

Anonimowy pisze...

mi też ona ukradła, i to nie dawno!!!!!!!!!!!!lecz wysłałam e-mail z nowym chasłem do mojich rodziców i tak je odzyskałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B.E.A.T.K.A

Anonimowy pisze...

Mi właśnie ukardła chyba Ona konto Mitaraschi :(
Ale nie wiadomo czy to Ona .

Anonimowy pisze...

ja już ysłałam

____
mi też skradziono konto jakieś 2 miesiące temu razem z e-mailem
na koncje było 1438 sd ( albo coś koło tego)
i dużo starych DKNY które były warte ok 5000-6000 i to straciłam.. poniewaz numer referencyjny byl na skradzionym e mailu i przepadło...
skradzione konto to kajtus99
a złodziejka (która ukradła 2już kilkanaście kont) to MissRospberry

552Miley552

Anonimowy pisze...

dzienki za artykół, bo właśnie ja z zmieniłam ten e-mail i mi się też wkradła!!!!lecz jednak nie wiedziałam jaki to nick i nie mogłam jej zgłosić!!!!!!dzięki!!!jest jeden sposób , zeby je odzyskać!!! klinijcie zapomniałam chasła, i wyślij na e-mail rodzica!!!sama tak zrobiłam i odzyskałam!!!mój nick to B.E.A.T.K.A

olaaa90 pisze...

eeej , dlaczego ta majka ma na sobie DKNY za 0 sd ?!

Games&Apps pisze...

Evelyn1998 Kiedys mi tez ukradziono konto. Ale je odzyskałem. Musisz załozyc jakies nowe konto i z niego napisać do admina ale swoj numer klijenta z poprzeniego konta, a najlepiej kod z doladowania który przychodzi na pocztę. pozdrawiam

PS zaraz zgłosze ja do admina

Anonimowy pisze...

i mysleteż, że to nie majka ukradła, tylko to jest też jedno ze skradzonych kąt

B.E.A.T.K.A

Anonimowy pisze...

Biedna:(Ja też ją lubiłam!Zgłoszę ją,oczywiście...W sensie ją majke:P

DirtyTrack

Anonimowy pisze...

TYLKO, ŻE TY SAMA KIEDYS PODAŁAŚ TEN KOD NA LE ZE ZMIANA EMAILU!!! żal pl ;/;/;/

Anonimowy pisze...

Puknij się za przeproszeniem. Nigdy nie żądałam zmiany emaila. Zanim zaczniesz kogoś oskarżać sprawdź!!! Podałam tylko linki do tych kolekcji które po kliknięciu w nie pojawiały się w przymierzalni , były to takie linki pokazowe !!!nigdy nie było tam info żeby zmieniać maila i że niby da się kupić te kolekcje więc zanim następnym razem napiszesz głupotę pomyśl 30 razy

Anonimowy pisze...

Jasne, że ja zgłoszę ponieważ pod nickiem Angielisia777 próbowała i mnie oszukać. Mój nick na Stardoll to carroline73. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

To jakiś zawodowy złodziej. ;/ Mnie się przydarzyła dziwna historia. Otóż: jedna dziewczyna mi wysłała zaproszenie z treścią, żebym się zapisała do jakiegoś tam klubu i napisała,że mnie ona zaprosiła. Ok, zrobiłam to. Ale jak się zapisałam to automatycznie zostałam wypisana ze wszystkich klubów. Szybko napisałam do Adminów stardolla i zmieniłam hasło, bo pomyślałam, że to mogło mnieć coś wspólnego z hakerstwem. Jednak po wylogowaniu i zalogowaniu wszystko powróciło, więc to był chwilowy błąd. Kolejny raz miałam aż 7 wiadomości, że zostałam zapisana do jakiś klubów, do których ja bym się nigdy nie zapisała. W apartamencie zniknęły mi 2 rzeczy, które odnalazły się w schowku. Też szybko zmieniłam hasło. To było naprawdę dziwne. Pozdrawiam :*

Unknown pisze...

Ja na przykład uważam że sama evelyn1998 jest sobie winna.........
Dlaczego uwierzyła w tak coś głupiego?
Ona też powinna 100 razy pomyśleć gdy ma zamiar zmieniać e-mail z powodu LE.
Ja nie mam żadnego LE i jakos mnie nie ciągnie żeby próbować je zdobyć taką taktyka.
Więc dziewczęta myśleć, myśleć!!!

allykiss341

Anonimowy pisze...

mi tez ukradziono konto to jest smutne ;(

Anonimowy pisze...

Konto "aniasuperowa" też zhakowała i wydała jej aż 900 sd na jakieś projekty ze StarDesignu.
Ania odzyskała już konto ale zostało jej 0 sd :(
Ją też możesz do tej listy dopisać

stardoll-polki pisze...

Mi OkraDzioNo konto akurat wtedy na nim przebywałam. To nie było tak dawno temu! Zauważyłam ,że ktoś przebywa na moim koncie i zmienił MeDoll, zniszczył apartament, kaska zniknęła.. to BRITNEY1396 ! Ukradła mi około 80$ ! ;(. Szybko zmienilam swoje hasło zanim ona to zrobiła! I mam konto! Ale straty są duże!

Napiszę do admina o tej całej ..Majce... ;( ! Wyrazy współczucia dla ofiar hackera ! ;- *

Pozdrawiam, OlciaEmo .

Anonimowy pisze...

dzięki,że napisałaś miałam ją w znajomych, ale już ją zablokowałam!
Świetny bloog :D

Anonimowy pisze...

już zgłosiłam majeczke ;// majeczko jeśli wchodzisz tutaj to przykro mi ale twoje konto zostanie usunięte admin sie tym zajmie ;) .
Evelyn nie przejmuj sie konto napewno odzyskasz ;) .

Anonimowy pisze...

patinia-g - to kolejna ofiara!

Kiedyś znałam tę dziewczynę, teraz i jej konto zostało skradzione, uważam tak bo ma tę samą prezentację co reszta ofiar majki15

Przed chwilą to zobaczyłam, to zaczyna się robić straszne, coraz więcej kont zostaje skradzionych! Trzeba coś z tym zrobić! Nie dopuścić aby złodziejka cały czas była bezkarna!

a_sia

Pat pisze...

I ona kiedyś chciała mi konto ukraść sposobem tym,że jeżeli nie wyślę jej prezentu to jej rodzice są adminami i usuną mi konto !! :D tak się z tego smiałam :P

Anonimowy pisze...

moje konto na stardollu to Hardcore97 i jakiś czas temu majak15 mnie zaprosiała ostatnio dostałam taką wiadomość:

Uważam, że może Cię to zainteresować:
stardoll-sheep.blog.onet.pl
To na prawdę działa a mi nie wiele brakuje do upragnionej sukienki z pierwszej kolekcji. Proszę kup coś u mnie w starbazarze.

stwierdziłlam ze powinnam to zgłosic.

Anonimowy pisze...

wiecie co o niej piszą na tej jej blogu że jest fajną osubką a na pewno nikt tak o niej nie napisał tylko ona podpisywała się inaczej jak ktoś będzie potrzebywał pomocy to moge wysłac coś mu prezętem tylko napiszcie
girls_111

Anonimowy pisze...

jej.. to jest straszne!! dlaczego admini nic z tym nie robia??!!

kasia-kocia

Anonimowy pisze...

a żebyście wiedzieli jak to starasznie jak ci ukradną!!!mi też ta majka się włamała!!!!to było straszne!!!B.E.A.T.K.A mój nick

Unknown pisze...

Wow okazuję się ,że majeczka ma bardzo dużo ofiar ,a to tylko te co się tu zgłosiły nie wiadomo ile osób jeszcze jest zhakowanych .
Jeżeli nie da nic zgłoszenie do administracji to ( teraz nie żartuję ) trzeba iść na policję i już ,może ma ktoś w rodzinie kogoś z policji jeżeli tak to teraz apeluję do takiej osoby zapytajcie tego poilcjanta/tkę co można zrobić w takiej sytuacji i czy można dojść do tej osoby po IP czy schodkach ...
I TERAZ DO WSZYSTKICH NIE DAJMY JAKIEMUŚ ZA PRZEPROSZENIEM GÓWNIARZOWI BY MANIPULOWAŁ NASZYMI KONTAMI ...
była kuleczka_10 teraz pod nickiem buziol65
Ps. Saharo dzięki tobie ta sprawa ruszyła i mamy szansę ją wygrać =]

Anonimowy pisze...

to takie straszne dlaczego te dziewczyny się dają :/ iti dlaczego mowisz ze sprawa ruszyła jak osobu ktorym ukradła konta nie odzyskały ich a ona cały czas jest na stardoll o kradnie więc :/

hiyami pisze...

Zauważyłaś Saharo że te konta "zhackowane" mają powyżej 3000 starpunktóW ?
Założę się że z 50 lub więcej osób zmieniło e-mail na ten.
Jednak , jednak ona wybrała tylko te najlepsze.
Naprawdę ona musi być zawodową hackerką ( ale i tak zrobienie czegoś takiego to żadna sztuka)
Tylko dziwię dlaczego osoby które tak długo były na stardoll wmieszały się w to (przez ten czas już dawno powinni wiedzieć że to po prostu złodziejstwo)
No ale udało się jej. Bardziej mnie martwi czy te konto Majka15 jest też zhackowane bo jeśli my będziemy ją zgłaszać , to może prawowitej właścicielce usuniemy konto.
Ale mam nadzieję że nie
No nie wiem , ale brzydzę się już tym stardollem , same złodziejki tam są !
No nie wszyscy oczywiście ;p
Ech...ale się rozpisałam :P

Adriana pisze...

A może lepiej stardoll zrobi jakby taką ochronę
przeciw hakerom? że nikt nie będzie tutaj mógł
zhakować czyjeś konto bo coraz częściej się to dzieje
czy coś takiego hakerów na stardoll tu nie potrzeba szukajcie szczęścia na jarmarku

Anonimowy pisze...

anonim- oczywiście ze sprawa ruszyła. nie mylmy pojęć , ruszyła a zakończyła się sukcesem to 2 różne sprawy. Sprawa ruszyła, ludzie się o niej dowiedzieli i podjęli z nią walkę


sprawa 2 słuchajcie to nie jest żadna hackerka!!!przeceniacie ją, to zwykła oszustka. hacker nie używa takich nędznych sztuczek jak kłamstwo by zmienić maila i uzyskać hasło, prawdziwy hacker włamuje się bez zmiany maila poprzez specjalne programy i nie nawiązuję żadnej znajomości z ofiarą, nie ujawnia się .Jakby to była hackerka to już dawno nie miałabym konta bo by się zemściła za tego posta. dodam ze programy hackerskie nie są dostępne w necie , tam są tylko imitacje programów. hacker sam tworzy swój niepowtarzalny program i to dzięki temu zasługuję na miano hackera

Anonimowy pisze...

słuchajcie ona założyła nowe konto i napisała do mnie wiadomość że jak chcę kolekcję LE to mam zmienić emaila. Normalnie bezczelna dziewucha. Aż śmiać mi się chce jak ktoś może mieć aż taki tupet

Anonimowy pisze...

a to konto z którego do mnie pisała to stardoll-girl--

Anonimowy pisze...

LolaSweetGirl właśnie też nad tym myśle bo konto majka15 jest jakieś majki xd bo jak czytałam komentarze na tym jej blogu to było napisane " Wow ładnie zarządzasz moim kontem!!!!!!!!!!!! oddwaj to ja jestem majka15 "wieć nie powinnyśmy jej zgłaszać tak sądze

Anonimowy pisze...

Cześć.Super kolejny/na wariat/ka. Saharo ty pewnie masz kontakt z Evelyn. Mine ludzie jakoś unikają i nikt nie chce sie ze mną zaprzyjażnić:/.Mam bloga który dopiero startuje.Ale jak ktoś chce niech wpada. Będę prowadzić dział "Pomoc w sytuacjach kryzysowych".Zapraszam można się wyżalić.
Ale wiem jak sobie z dziwolongami takimi jak ta majka czy jak jej tam. Najlepiej zdobywać swoje hasło przez e-mail rodzica(pisałam soni). Majka to pewnie rozpieszczona "córunia mamusi i tatusia", która dostaje wszystko czego tylko zechce. I pewnie ma swój komputer do którego jej rodzice sie nie zbliżają. I zapewne ma dobry program hackerski do łamania haseł( czytałam o takim w pc-ku). Nie tylko na wymuszaniu można ukraść konto.Wieżcie mi nawet "PRZYJACIEL" który zna cie bardzo dobże i wie że możecie mu zaufac może kraść konta. Po prostu mówi ci żebyś dał/dała mu/jej hasło, bo chce pograć w gry dla ss i potem jak za dotknienciem różdżki po koncie i całej kasie włożonej w ss i sd.Więc serio czasami nawet niepostrzeżenie ktoś może (nawet na szkolnym kompie)zobaczyć jak wpisujesz hasło i koniec.
Nic się no takich ludzi nie poradzi (na ich psychikę) ale można zapobiegać skutkom niektórych rzeczy.

A tak przy okazji . Sahara moge skopiować czarodziejskie linki?? Oczywiście nie całe posty i dodane do nich obrazki tylka same linki. Prosze.


ewaciaXD

Anonimowy pisze...

ewacia mżesz :)

Kropka pisze...

zablokowana już przeze mnie.jak ludzie mogą takie rzeczy robić.kraść konta.czy nie lepiej założyć swoje i zacząć od zera ale zrobić je pięknym kontem?zadbać o nie mieć przyjaciół?a nie kraść osobie ,która ile kasy włożyła w to konto i jakie ludzie do tej osoby mają zaufanie.myślę ,że tu chodzi o zazdrość,która niestety z człowiekiem robi dziwne rzeczy.ja na pewno pomogę w sprawie.

Anonimowy pisze...

ta majka15 zrobiła sobie chyba 2 konto - majka15-hakerka

Lilly12 pisze...

No ja też byłam na jej blogu i zmieniłam e-mail. I te LE nie działały ;( ale nie ukradła mi konta. Chociaż hasła nie zmieniałam od 2 tyg. to zmieniłam je teraz tak na wszelki wypadek. Na jej blogu pisała jakaś osoba żeby ona oddała konto.

Anonimowy pisze...

mi ukradła jakas dziewczyna konto -nie wiem kto ale byłam 3 razy ss i bardzo chce je odzyskac ale zmieniła hasło i e-mail do stardolla:(POMóżCIE:(!!!


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Anonimowy pisze...

uwaga siostra2000 też kradnie

Anonimowy pisze...

Majka15 ukradła też jedno z moich kont... Co jakiś czzas próbuję zgłaszać ją do admina. Marzy mi się też (he, he, zemsta jest słodka!) żeby i jej ktoś ukradł konto!
nole14

Anonimowy pisze...

Majka15 ukradla mi konto MissPaulina29
Plss pomóżcie moje gg to 17799821

Anonimowy pisze...

zgłosiłam ją już koniec z kradzieża ale nie jestem pewna... ona odzyskała swoje konto.?

Anonimowy pisze...

Ja zawsze zmieniam hasło co pół roku bo już nie jedna siedziała na moim koncie ;/

Anonimowy pisze...

mi też ktoś zhakował konto a miałam tam około 2500 starpunktów prosze o pomoc mój nick to TaniaByron

misiiza11 pisze...

hej mi tez ukradiono konto misiiza11 niewiem kto je ukradł błagam pomocyyy

Anonimowy pisze...

Mi ukradziono konto . . Marta18 co mam robić ?

kara111 pisze...

mi ktoś ukradł konto chyb w styczniu lub w marcu przed lub po moich urodzinach to konto które mi ukradziono to maja43213 a teraz na stardoll jestem missskara3000
Pozdrawiam Kara! :*

Anonimowy pisze...

żal mi tej cipy jednej suka p8i8e8r8d8o8l8o8n8a d8z8i8w8k8a jedna

Weronika pisze...

A można bardziej kulturalnie?

crescando pisze...

Chciałam zobaczyć te konta i patrze i takie konto jak majka15 nie istnieje.Angelisia777 tez nie znalazłam.Czyżby admini wkońcu coś z tym zrobili?

Anonimowy pisze...

Mojej siostrze ukradziono konto i była to Miss.Kisia.123 !!! Wredna baba ; // POMÓŻCIE ;( Ja sie boje, że taka jedna też może MI to zrobić ...

fiolet303 pisze...

No a znasz bloog Stardollhumor polecisz szukam do niego członków (obserwatorów)

Followers