czwartek, 17 czerwca 2010

LUXE- cienie

Spoilery nowych cieni :D pierwsze co się rzuca w oczy to ilość, jest ich naprawdę dużo. Ciekawe w jakich cenach będą …
a co do tego to bez komentarza ;p pewnie darmówki

4 komentarze:

Magneszka16 pisze...

Cienie super....
A kostium hihihi

Pozdrawiam Magneszka16

Tunika--Klaudia pisze...

Te rogi to pewnie ze Shreka 4 :D

Tunika--Klaudia

Natalia5577 ♥ pisze...

ten strój pewnie z Shreka 4 . ale będzie fajny na halloween :)

natalia5577

Weronika pisze...

hehe śmieszne to coś ;p

Followers