niedziela, 3 kwietnia 2011

Co z tym wnętrzem?

Na stronie klubu Beasty widnieje następująca informacja. Fragment, który mnie zaciekawił to ( w przetłumaczeniu) 'Roześlemy maila do wszystkich ludzi, którym wierzysz wierzysz, że zasługują by powiedzieć im że są piękni wewnątrz jak i na zewnątrz. Kiedy osiągniemy 250,000 e-maili głoszących wewnętrzną piękną miłość, szklarnia zakwitnie czymś pięknym w twoim apartamencie' W tekście chodzi o maile, które można wysyłać klikając na stronie klubu w 'Send E-card!'. Musimy wysłać łącznie ponad 200 tysięcy reklam tego filmu i wtedy z naszą szklarnią coś się stanie. To bardzo intrygujące czy ona zakwitnie prawda?

3 komentarze:

Aravilar pisze...

250 tys, ale to nie ważne. Ja już wysłałam do wszystkich znajomych, trzeba żeby wszyscy się zorganizowali i wysłali te e-maile

majka521 pisze...

A o co w ogóle chodzi??

Anonimowy pisze...

Ja już doatłam taką wiadomość od znajomej;))

Followers