środa, 6 kwietnia 2011

Problemy z nową funkcją

Nowa funkcja z malowaniem paznokci nie została do końca przemyślaną. Mianowicie występuje  teraz jeden , ale dość istotny problem z którym zaś wiąże się inny. Gdy mamy wystylizowane paznokcie i chcemy zdjąć np bransoletkę, to niestety nie da się tego zrobić gdyż pokazuje się podgląd paznokci.Aby zdjąć bransoletkę musimy usunąć całkowicie wszystko z paznokci, problem w tym,że wtedy automatycznie usuwa się też makijaż.Nie rozdzielili możliwości czyszczenia na makijaż i paznokcie, tylko połączyli . Co do problemu ze ściąganiem ozdób, to może macie na to jakieś sposoby, może jednak do się ściągnąć pierścionki czy bransoletki bez konieczności czyszczenia paznokci , a co za tym idzie usuwaniu makijażu.


5 komentarzy:

monisiaxp pisze...

Mi się podgląd paznokci w ogóle nie pokazuje więc nie wiem. Ale za pewne jest to tylko kolejny bład.

Anonimowy pisze...

te paznokcie to głupia sprawa chciałam na początku ale teraz już nie .

Aravilar pisze...

są 2 możliwości, a mianowicie:
1)nie malować paznokci, zakładać biżuterię na ręce
2)malować paznokcie, nie zakładać biżuterii
Wiem obie są głupie ale zawsze jakieś rozwiązanie się znajdzie, bo jak to się mówi "Jak Polak chce, to potrafi" xD xD

Weronika pisze...

Mi też się podgląd nie włącza, pewnie dlatego, że nie jestem SS. Miałam niedawno podobny problem. Wyjęłam ze schowka przypinkę z czaszką i przypadkowo umieściłam ją na szyi. Okazało się, że nie da się jej zdjąć! Próbowałam powiększać, pomniejszać lalkę, zmieniać kształt głowy itp. ale to nic nie dało. W końcu napisałam do adminów, a następnego dnia moja lalka nie miała na szyi tej przypinki. Znalazłam ją w torbie przy szafie :) Więc radzę ci napisać o tym do adminów :)

Rołzi pisze...

Żal :P

Followers