wtorek, 14 lutego 2012

DIY: Drugie życie poduszek :3

Na początek może trochę kreatywności? Na moim blogu ten artykuł cieszył się zainteresowaniem więc postanowiłam go mimo wszystko napisać to również tu i mam nadzieję że się spodoba.
Poduszki w tradycyjnej roli są po prostu nudne... Co powiecie na odrobinkę kreatywności?



Zacznijmy od małej "wycieczki" Co odwiedzimy najpierw?
Malowniczą dolinę z poduszkami w roli głównej! Już na pewno widzieliscie
taką interpretację zielonyych poduszek. Bardzo łądnie wygladają w krajobrazie i kosztuja tylko 10 sm/szt. !


Co użyłam do zrobienia tego krajobrazu?


______________________________________
A może teraz wybierzemy się do skąpanego w słońcu Egiptu!
Tu poduszki ze "Stardesign Interior" posłużą nam jako piramidy które w kompozycji ze swinksem wygladają bajecznie!


Czego użyłam do zrobienia "Egiptu" ?
_________________________________

Skoro już "jesteśmy" w Egipcie to chodźmy na Saharę,
gdzie poduszki ze sklepu Glamour posłużą nam jako
piaszczyste wydmy....


Czego użyłam?

Jak sie podoba? To co polubicie mnie? :D

5 komentarzy:

Aravilar pisze...

Też często używam poduszek do robienia pokoi :)

diaphanous pisze...

;) fajnie

fuck fuckin' fuck pisze...

fllow me, please :)

www.lastmorning.blogspot.com

Weronika pisze...

Fajny artykuł, tylko zauważyłam mały błąd, mianowicie piszemy ,,sfinksem'', a nie ,,swinksem'' :)

Anonimowy pisze...

Super pisz takie posty dalej ! lubie takie i się przydją :)

na stardoll: siemaneczko

Followers