niedziela, 19 lutego 2012

Kitty121 for Starplaza / Spring 2012 - Stardollowy pokaz mody DIY!

W świecie mody przygotowywane są już sezony letnie a publikowane są te wiosenne.
Postanowiłam zrobić własną przeróbkę stardollowych ubrań DIY tworząc coś w rodzaju własnego Tribute :). Dziś tylko 4 stroje z całego pokazu więc to taki przedsmak. Każda kreacja ma inny, swój własny styl i każda jest zrobiona z czego innego. A z czego? Dodaję opisy :)



Pierwsza kreacja jest zrobiona ze spódnicy! Zwiewny, neutralny materiał akcentują sznurowadła u butów :) oraz modna,kolorowa fryzura. Bardzo ważne jest łączenie faktur (tzn. materiałów) w tej stylizacji: zwiewny tiul i "plastikowa" kopertówa a do tego stylonowe rajstopy.

Druga kreacja to długa suknia wykonana z kwiaciastych spódnic Voile. Może wykonanie nie dokładne (z uwagi na czas) ale pomysł cenny ponieważ wiosna przecież polega na kwiatach :)

Trzecia kreacja jest zainspirowana supermodnymi bandanami. Bandany jako ramiączka i akcent bandany na głowie robią furorę. Aby podkreślić styl bandany która przecież wywodzi się z lat 80 (chyba) dodaję wyrazistą torbę z cwiekami i cudowne okulary.

Czwarta kreacja jest jakby na plażę ponieważ w niektórych krajach w wiosne już można sie poopalać. Narzutka jest zrobiona z najnowszych "przepasek" na biodra ze sklepu Decades. Tworzą one ciekawy któj bolerka z gołym ramieniem. Pod spód dałam zwykłe bikini w podobnym kolorze. Całość zaakcentowałam ciekawymi sandałkami i czerwonymi okularami. Tu akurat kolorowa fryzura nie smacznie wyglądała :)

P.S. Hitem są kolorowe włosy oraz delikatny makijaz\ np. Pomarańczowy więc zapomnij o mocnym makijarzu i wyrazistych kolorach! Taki look promują znane domy mody np. Fendi. Nienaturalna naturalność :) a najważniejszy jest powiew świerzości!

Podobają się Wam moje pomysły? Czekacie na resztę kolekcji?
Jaką macie opinię?

P.S. 2: POD TYM POSTEM MOŻECIE ZGŁASZAĆ WASZE ME DOLL JAKO MODELKI DO KOLEJNEGO POKAZU! WYBIORĘ NAJLEPSZE KTÓRE OPUBLIKUJEMY NA BLOGU W MOICH POMYSŁACH!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

brzydkie, powinnaś się bardziej postarać !

R.P pisze...

Pisałem już że obrazki trzeba dodawać opcją '' przekaż obraz'' bo inaczej będą przeskakiwać !!!!
pamiętaj o tym !!!

ola_131160 pisze...

ach, anonimowi... ;)
moim zdaniem pierwsza (gdyby dodać jakiś krótki naszyjnik) i trzecia są po prostu świetne ! mimo że to nie do końca mój styl, na prawdę pierwsza mnie zauroczyła :)

Anonimowy pisze...

@ Anonim: dzieki za szczerość: doceniam to

@ Radzio.Poland: Sorki :C już naprawiłam

Anonimowy pisze...

Pierwsza jest b. Slicna

R.P pisze...

Jeśli chodzi o modelkę to napsi do LadyGagaVEVO. ona dostosuje się wyglądem do twoich upodobań, sama robiła stylizacje na Naszym blogu a jej prace znajdziesz w etykiecie ''model LadyGagaVEVO. ''

kinimalini pisze...

Zgłaszam się
malmonkinga

Rołzi pisze...

Zgłaszam się

Rose4400

Kakao pisze...

Eh zgłosze się, a co mi tam :P

A mnie najbardziej podoba się ostatnio. Niewiem czemu. Po drugie, masz śliczny mkijaż :D

zuzia3284 pisze...

zgłaszam się zuzia3284

red_hair pisze...

zg sie :)

Anonimowy pisze...

Najładniejsza jak dla mnie jest stylizacja 3 :) a mój login na stardoll to CudneAnimals

Anonimowy pisze...

Na stardoll - ja_13

Followers