sobota, 18 lutego 2012

Metamorfoza: sTaRdOlL_-_98

Jako pierwsza zgłosiła się do mnie sTaRdOlL_-_98.
Przed: Ogólnie wszystko do siebie dobrałaś. Mówiąc szczerze to nie mój styl :) ale jest w porządku :)
Po: Zrobiłam dwie stylizacje: Elegancką i  Szkolno- luzacką. Nie wiem czy lubisz te style, ale bardzo one do Ciebie pasowały :)
Przed: Wow! Po co ty mnie prosisz o metamorfozę? Na serio świetny make- up! Nie mam zarzutów!
Po: Wystylizowałam Cię na elegancko (do mojej pierwszej stylizacji ubraniowej).
Dodałam kilka dodatków i myślę, że nawet ta metamorfoza mi się udała :)

I jak podoba wam się?
A toie sTaRdOlL_-_98 podoba się?
Skomentujcie!

4 komentarze:

Gosia (stardoll_-_98) pisze...

Jeśli chodzi o ubranie to też nie jest to mój styl :) Po prostu pasował mi do wystroju pokoju. A jeśli chodzi o medoll, to dziękuję, ale ostatnio nie mam żadnych pomysłów. Makijaż po bardzo mi się podoba. Dodałabym do niego tylko kilka poprawek, ale ogółem śliczny!
Dziękuję za metkę :}

Merliah pisze...

Hah, mi też się spodobało. Jeśli chodzi o ubranie to to pierwsze a w makijaży też dałabym kilka poprawek no i może ściągnęła te klczyki ale i tak jest fajnie xD

Mam nadzieję, że wkrótce dodasz moją ;)

Merliah pisze...

*makijażu

Anonimowy pisze...

ostatnia stylizacja nie podoba mi się wgl, bez gustu i dobrego smaku.

Followers