czwartek, 15 marca 2012

Metamorfoza facjaG6

Przed: Na dobry początek powiem, że podoba mi się somkeeyes, który nie jest pod same brwi i jest w miarę równy :) Podoba mi się również nos, włosy (nie kolor!) i usta, które jednak ujdą w tłoku :) Poza tym brwi nie współgrają z kolorem włosów no i są za wysoko! Nie jestem zwolenniczką tych oczu :/
Po: Jak widać obniżyłam brwi i dostosowałam do nich kolor włosów. Następnie wykonałam makijaż składający się z białego, pudrowo - różowego i neonowo - różowego cienia do powiek. Usta pomalowałam najpierw jasno, a potem ciemo - różowo szminką. Policzki przypudrowałam na różowo. Tak wyszedł delikatny makijaż, z którego jestem zadowolona :)
Przed: Stylizacja zbyt prosta. Nie podoba mi się połączenie żakietu ze cekinowymi spodenkami. Poza tym poziome paski z bluzki pogrubiają MeDoll. Nie pasuje mi tu nakrycie głowy i lenonki. Brakuje mi tu dodatków.
Po: Całkowicie zmieniłam Twoją stylizację. Postawiłam na strój galowy. Użyłam czarnej spódniczki i białego topu. Niestety nie miałaś żadnego nakrycia wierzchniego pasującego do tej stylizacji, więc ponownie użyłam czarnego żakietu :) Dodałam czarne szpilki i chanel'kę.

Podoba Wam się przed czy po?

Brak komentarzy:

Followers