piątek, 9 marca 2012

Oświadczenie ( przeczytaj koniecznie ) !!!

Witajcie z tej strony Radzio.Poland wam dziś do was sporo nowych wieści więc proszę o zapoznanie się z tym artykułem. Jak zapewne zauważyliście sahara74 ( właściciel bloga ) oraz wer-nika3 dawno nic nie pisały na blogu, obie ( szczególnie sahara74 ) nie mają czasu, szkoła, studia itd. Dlatego Sahara przekazała mi bloga ( kiedyś wróci ) ale na razie ja będę wszystkim zarządzał, pisał, wprowadzał wszelkie zmiany . Jeśli będziecie czegoś potrzebować ( reklama, artykuł itp. ) zgłaszajcie się wyłącznie do mnie.

Dziś w nocy całkowicie zmienię wygląd bloga, dodam nowe opcje, gadżety, nagłówek, grafika, tło itp. WIOSENNA METAMORFOZA, więc jeśli jutro rano wejdziecie na bloga zobaczycie moją całonocną pracę ;) Będzie super !!!

Pozdrawiam
Radzio.Poland

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Po co piszesz to 2 razy?

HarajukuGirlPL pisze...

czekam na zmianę, ale szkoda że sahara nie będzie pisać :(

Followers