wtorek, 17 kwietnia 2012

Artykuł

''Oszustom precz!!!''
Artykuł napisałam z myślą o nie jakiej natalciaoraczek tak to jest jej nick na stardoll.
Naprawdę przez nią dużo osób cierpi. Jak przykład ja przez nią leżałam w szpitalu. Ta nie jaka złodziejka ukradła mi 1200sd. Ale nie tylko ja byłam ta poszkodowana oto jakie są jej komentarze w kg.
Kliknij w ten obrazek by powiększyć
Czyli ta dziewczyna zlicza się do jednych z największych hakerów
Dlatego taka rada na przyszłość gdy ktoś się ciebie pyta np oliwciaoracz5 to też jest jej konto by odzyskać moja musiałam jej super star na 2 miesiące zrobić!!!
A więc gdy ktoś się ciebie pyta chcesz ss przelewem ?
wiesz co masz zrobić zablokować tego użytkownika i wylogować się i zalogować i już podobnie możecie zrobić z osobami które zadają pytania w zmianie o e-mail i hasło.
UWAGA teraz pisze ,że ktoś kupił to konto to jest kłamstwo nie dajcie się nabrać!!!
I radzę nie kupować jej licytacji na check and bid ponieważ ona tego naprawdę wam nie sprzeda!!!



5 komentarzy:

W. pisze...

, ś wietny artykół
, ale jak przez nią w szpitalu leżałaś znasz ją w realu?

13dominika13 pisze...

nie jak mnie to bolało ,że tyle kasy i zabrała i poszłam nad jeziorko popłakać i coś się stało i nie wiem jak to w zimę bo ona w styczniu/lutym mnie okradła wpadłam lub coś mnie wrzuciło do wody (lodowatej) to w szpitalu leżałam :(

W. pisze...

, ahh
współczuje

Anonimowy pisze...

uu i ja dobrze że robicie takie artykuły kto jest złodziejem bo może nas oszukać

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z dziewczyną powyżej

Followers