czwartek, 3 maja 2012


Witajcie ! Jestem nową redaktorką na tym blogu. Od dzisiaj będziecie mogli zobaczyć tu moje posty. Bardzo miło mi ,że mogę dla was tutaj pisać. Będę starała pisać się jak najczęściej . Ale musicie wiedzieć ,że czasem jest ciężko. 

Kontakt

GG :38125201
e-mail : mloda107@onet.pl 
stardoll : KLIK
facebook : KLIK

Kilka słów o mnie

Jak mam na imię wam na razie nie zdradzę bo bardzo go nie lubię. Mówcie do mnie po prostu Marycha. Będzie mi niezmiernie miło. Za 11 dni będę miała 14 lat. Kocham grafikę komputerową , fotografię i muzykę. Bez tych trzech rzeczy nie mogę żyć jak wy bez tlenu. 


Chciałabym na samym początku pokonać pewne stereotypy. Czy każde powitanie musi być nudne? Ograniczać się do samego "hej", "będę pisała na tym blogu" , "mam x lat" , "mam na imię ... ". Nie zdaje wam się ,że czytacie po raz 1000 te same słowa? Oczywiście uważam ,że powitanie jest ważną częścią. Można wtedy lepiej poznać nowego redaktora. Ale według mnie nie można do końca poznać osoby po samym przedstawieniu się. Ludzi poznaje się po czynach. Tak więc i ja przechodzę do czynów czyli ciekawszej części postu. Przygotowałam dla was małą loterię

 Do wygrania jest :
4 x  50sm
2x 5sd
2x10sd 


Aby wygrać należy :
 Być obserwatorem bloga
Skomentować dwa najnowsze posty
Wpisać się pod tą notką (jeżeli macie jakieś ubranie to napiszcie numerek) 

Mam nadzieję ,że spodobają wam się moje posty :) 

16 komentarzy:

kemi14 pisze...

jestem obserwatorem, skomentowałam. mam 6
kemi14

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Zalezy mi najbardziej chyba na 3
patrycja_2000

red_hair pisze...

piękna jest czwóreczka :) a mam 3 i 6


andziaxd

Merliah pisze...

Zgłaszam się.
Mam już nr. 6.
Baardzo zależy mi na 1, 3 i 5.

_oO_Emmma_Oo_

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. Chyba mam numer 6 :D. emolcia23

Ola :) pisze...

Zgłaszam się ;D

Krysia12

Anonimowy pisze...

zg . Chce numer 3!

Paticaa

facjaG6 pisze...

zgłaszam się.Chciałabym numerek 3.Fajny bloog :)

majeczka8972 pisze...

Moim zdaniem to nie prawda , że każde powitanie musi być nudne , ale strasznie wkurzają mnie na stardoll w prezentacji takie rzeczy :

"nazwisko : po tatusiu " itp. Kurcze jak nie chcesz pisać imienia no to nie pisz w ogóle! A nie wiem po co piszą te nazwiska , to nikomu nie potrzebne! Ja lubię czytać prezentacje , powitania , ale na prawdę jak człowiek ma czytać takie rzeczy to nie wiem czy opłacało mu się uczyć czytania:) Bardzo podoba mi się twój wstęp (przywitanie) :)

A co do loterii , to :

1. jestem obserwatorką bloga,
2.skomentowałam dwa najnowsze posty,
3.wpisałam się :)

Czyli ogółem zgłaszam się najbardziej interesują mnie nr.:3,5:)

majeczka8972

ZimiZimi pisze...

zgłaszam się 00mili00

ZimiZimi pisze...

zgłaszam się 00mili00

Aleksandra pisze...

zgłaszam się
misio16b

P.S mam już 6 :)

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się , skomentowałam : )

Challaya

red_hair pisze...

piątka jest fajna

andziaxd

Fuckit ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fuckit ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Followers