sobota, 26 maja 2012

MIX stylizacji ▼

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam mały mix stylizacji. Przepraszam was ,że dawno nie pisałam ,ale miałam parę spraw do załatwienia. We wtorek (29.05) jadę na wycieczkę o godzinie 6.00. Wracam w czwartek (31.05) ok. godziny 21. Tak więc nie będziecie mogli zobaczyć w tym czasie ode mnie postów. 

Nutka Minimalizmu

Pierwsza stylizacja jest taka jak lubię. Panują w niej delikatne i pastelowe barwy. Sukienka którą mam tu na sobie jest na ramiączkach . Nie widać ich ponieważ są w bardzo podobnym odcieniu co skóra.
Dlatego mnie tak zaciekawiła. Oczywiście dodałam mój ulubiony naszyjnik. Do tego duża , jasna kopertówka.
Stylizacja bardzo prosta ,ale właśnie o to mi chodziło. Chciałam troszkę uciec o tym moich stylizacji przepełnionych koronkami itp. 


Do stylizacji użyłam następujących rzeczy:

Sukienka - P'n Pink Heart Shop - 9sd
Kopertówka - Killah - 5 sd
Buty - Rivera Brazil - 4sd
Naszyjnik - Specjalna oferta - free

Łączny koszt = 18 sd


Brudny róż 

Brąz , beż i "brudny" róż. To jest to ! Tu też  chciałam zachować minimalizm. Chciałam coś zmienić w swoim wyglądzie . Padło na karnację. Dawno takiej nie miałam i nie wiem jak długo ona zostanie. Po prostu tamta mi się już troszeczkę znudziła. Poza tym chciałam ,aby nie było takiego kontrastu. Chciałam ,aby wszystko było w podobnej toni. 


Do stylizacji użyłam następujących rzeczy:

Bluzka - B.Bizou- 22sd
Torebka - Rio - free
Spodnie -  Projekt marlesia111 - 10sd
Buty - Folk -111sm

Łączny koszt = 32sd i 111sm

ELEGANCKO

 Jakoś tak już drugi raz wychodzi ,że trzecia stylizacja musi być całkiem inna od reszty.
Tutaj panuje elegancja. Zaszalałam z kolorowymi włosami . Całkowicie jasna karnacja i wampirze ugryzienie.
Rolę topu gra tutaj strój kąpielowy kupiony niedawno na przecenie.

Do stylizacji użyłam następujących rzeczy:

Spódnica - It Girls (ja wymieniłam się za inne ubranie = 2 sd)
Strój kąpielowy -Rivera Brazil - 5 sd
Opaska - NN - 25sm
Torebka - Archive - 6sd
Kokardka #1 - NN - 5sd
Kokardka #2 - NN - 5 sd
Buty- B.Bizou - 3sm
Pasek -Rivera Brazil - 37sm
Ugryzienie - NN - free
Róża - NN - Free

Łączny koszt ~ 23 sd i 62 sm



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

wszystkie piękne ;))))

Anonimowy pisze...

wszystkie piękne ;))))

Anonimowy pisze...

pastele cudne

ladygagavevo.

Anonimowy pisze...

rób je częściej ;)))

cece453

Followers