wtorek, 22 maja 2012

Ohayo Gozaimasu!

Witam wszystkich ciepło, czyli tak  jaką mamy pogodę :).

Na  blogu jestem nową redaktorką. Będę więcej pisać o modzie, stylach, trendach, sztuce (oczywiście najwięcej związane ze stardoll!!! :) ) oraz dużo o kulturze wschodu, gyaru- cóż, sama przypominam, lolita fashion.
W stardoll gram kilka lat i to w większości sposób na nudę, danie upustu swoim pomysłom i kreatywności, więc mam nadzieję, że zdobędę serca wielu z Was, z podobnymi zainteresowaniami...  W wolnym czasie szyję ubranka Lolita, dodatki, czasem sprzedaję je. Lubię również oglądać anime i czytać mangę. Tak, jestem zapalonym  Otaku.
Z chęcią zapoznam się z czytelnikami, oto dane:

GG: 13197906
E-MAIL : moshi.moshi@onet.pl
NICK NA STARDOLL: DarkaOlcia300

 I jeszcze na rozluźnienie atmosfery mini-loteria ;)



                                                        1.                   2.                  3

Wystarczy w komentarzu podać swój nick na stardoll oraz posiadać 2SD/2SM na zakup rzeczy.
Do wylosowanej osoby sama napiszę w księdze gości.

ZAPRASZAM TAKŻE CHĘTNYCH NA METAMORFOZĘ ME-DOLL  :) 


LINK DO ZGŁOSZEŃ :

6 komentarzy:

ZimiZimi pisze...

witamy na blogu a pogoda jest super ;] jak mam z mangi książke do rysowania a mój brat ogląda rózne te seriale z tego anime pozdrawiam 00mili00

Anonimowy pisze...

nr 1
2 SM
wiktoria.g

Anonimowy pisze...

Witam . ;d . U mnie pogoda również super. ;d .
A co do loterii to interesuje mnie nr. 1 i 2 . Cieszyłabym się ogromnie, gdybym wygrała. :) .(Sm i sd posiadam) . :)

SuperMyla5

| Paczi pisze...

Siemka :) U mnie jest upał jak nie wiem co chyba ponad 30 stopni.
Zgłaszam się do loterii i mam spódniczkę :)

patrycja_2000

Aravilar pisze...

Aravilar

Czekam z niecierpliwością na twoje metamorfozy ;)

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się

Challaya

Followers