wtorek, 1 maja 2012

Pożegnanie


Witajcie. To jest mój ostatni post jaki napiszę na tym blogu. 
Było miło pisać dla was Artykuły ale wy i tak tego nie docenialiście tylko zamiast powiedzieć delikatnie to wy mieliście do mnie pretensje.
Chcę abyście wiedzieli ,że pisanie na stardoll'u od kuchni to było dla mnie niezwykłe doświadczenie wielka frajda i radość. Oraz spełnienie marzeń kto wiem może zobaczycie mnie jeszcze na jakimś blogu.  Teraz sprzedaje moje projekty dzięki których próbowałam próbowałam zarobić na reklamę tego bloga na uzaleznionych. Ale teraz myślę po co jak i tak odchodzę.

Serdecznie pozdrawiam ekipę tego bloga oraz kochanego Radzia życzę sukcesów i radości.
Żegnajcie ;( 

:*

4 komentarze:

NikeylaQ pisze...

aaaaaaayyyyyhhag

Anonimowy pisze...

Nawet pozegnanie kiepsko napisane :D
Zegnaj :*

Anonimowy pisze...

Czemu odchodzisz ?? :(

Anonimowy pisze...

Przykro :( Napisałaś,że szczerością,a inne osoby po prostu ci zazdroszczą .

Followers