niedziela, 27 maja 2012

Stylizacja

Ponieważ na stardoll nic ciekawego się nie dzieje postanowiłam coś zrobić. Tylko co? 
Ostatnio było dużo głosów (30) w ankiecie dotyczącej stylizacji.Jestem z tego bardzo zadowolona. A jeżeli ktoś głosował to znaczy ,że też czytał. Pomyślałam więc ,że zrobię jedną. 

Ostatnio na tym blogu można było zobaczyć tylko po ok. 2 posty dziennie ode mnie , ale to wszystko było spowodowane tym ,że rozkręcam własnego bloga o modzie. Teraz już mam wszystko zrobione więc będzie więcej postów z mojej strony tutaj. Przepraszam również za te "znaczki" i napisy MODOMO na zdjęciach ,ale robiłam je pod swojego bloga. Nie chciało mi się już ich usuwać. Myślę ,że zrozumiecie. 

KORONKA ♥
Dzisiaj nie wiedziałam jak się ubrać. Przeszukałam całą szafę 4 razy i nic. Nie mogłam nic ciekawego znaleźć. 
Aż w końcu przewracając ciuchy zauważyłam spódniczkę. Byłam zdziwiona ,że taką posiadam. Całkowicie o niej zapomniałam. Leżała przywalona ubraniami . Ani razu nie miałam jej jeszcze na sobie więc pomyślałam "Dlaczego nie?". Zawsze mogę spróbować. Wyszły mi dwie propozycje . Jedna była jaśniejsza a druga ciemniejsza. Po długich namyśleniach doszłam do wniosku ,że ta wersja jest ciekawsza. Gdy zrobiłam już screeny i zaczęłam opisywać z czego składa się stylizacja zorientowałam się ,że zapomniałam o torebce.
Doszłam do wniosku ,że jest bez niej dobrze. 
Bardzo podoba mi się w niej koronkowa bluzeczka. Musiałam ją troszkę obniżyć bo normalnie nie ma dekoltu.

Do stylizacji użyłam następujących rzeczy:

Blazer - PPQ - 35 sd
Bluzka- Archive (dawniej Amy Claire) - 2sd
Koronkowa bluzka - B.Bizou - 110sm
Tunika - Evil Panda - 18sd
Spódnica - B.Bizou - 115 sm
Pasek - Mortal kiss - free
Naszyjnik - Kohl's - 5sm
Buty - Sonia Rykiel tribute - free

Łączny koszt = 55sd i 230 sm = 78 sd

 koronka 


Co myślicie o stylizacji?

Na koniec mam dla was jeszcze piosenkę. Towarzyszyła mi ona przy robieniu stylizacji i posta. 
Mam nadzieję ,że wam się spodoba. :)


A tak przy okazji chciałam się zapytać czy ktoś nie chciałby sprzedać tych blazerów:
Jeżeli tak to proszę o kontakt. Najszybciej w kg

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

super stylizacja ;)

ladygagavevo.

lol pisze...

@ ladygagavevo.- Dziękuję ;* Bardzo mi miło ,że ci się podoba. :)

lol pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Followers