sobota, 19 maja 2012

Zmiana przy starpunktach

Nie wiem czy zauważyliście,ale nastąpiła zmiana,przy starpunktach. Kiedyś ,gdy robiliśmy pare sceneri,zarobiliśmy sm dostawaliśmy jutro 12sp lub mniej. Każdy czekał ile jutro dostanie,bo np. miał nowe nagrody. Teraz to się trochę zmieniło. Trzeba zarabiać tylko sm. Po zarobieniu częśći dostajemy od razu sp. Ja pokaże wam za ile zarobionych sm ja dostaje sp :
12sm- 3sp

24sm -5sp

37sm -5sp

45sm- 2sp

Zarabiamy teraz więcej - 15sp! Oczywiście to jest przykład osoby z statusem ss. Jeśli ktoś może napisać,jak jest u nss to bardzo bym była wdzięczna,bo niestety nie mogę wam ,jak jest u nss.

Co sądzicie o zmianie?

5 komentarzy:

Agnes pisze...

Nie podoba mi się...

Landrynka12340

Aravilar pisze...

Podoba mi się, bo zawsze zarabiam, codziennie. I ja mam status nss i codziennie zarabiam 12 sp.

Anonimowy pisze...

Fajnie. ;] . Szybciej bd mieć 3500 sp . ;dd

Anonimowy pisze...

nie kumam :/

Anonimowy pisze...

jest tak samo u nss, bo mam obecnie 12 sm i dostalam 3 sp

Followers