niedziela, 24 czerwca 2012

Chick Fashion - wyniki

Przyszedł czas ,aby pokazać wam wyniki Chick Fashion ! Uwaga ! Za tydzień będzie ostatnia możliwość zgłoszenia się w tym miesiącu do Chick Fashion ! Potem będzie CF- miesiąca .
 Bardzo cieszę się ,że ten konkurs trwa już miesiąc. Dziękuję za tak liczne zgłoszenia. Gdy po raz pierwszy organizowałam ten konkurs nie myślałam ,że tak wam się spodoba.
 
Ponadto dla osób które nie zakwalifikują się do CF miesiąca przygotowałam inną atrakcję. Też coś związanego ze stylizacjami. W tych zabawach będą mogły wziąć udział tylko osoby pozostałe. Nie będą mogły brać udziały finaliści. Chcę aby tamte osoby też mogły się zabawić.



 
Pierwsze miejsce ma praca wykonana przez:


 Zawsze mi jest najtrudniej wybrać pierwsze i drugie miejsce. Twoja stylizacja od samego początku zachwyciła mnie.Strasznie kocham pastele . Twoja doll jest tak bardzo naturalna i taka śliczna. Wszystko pasuje do siebie idealnie.

Drugie miejsce ma praca wykonana przez :

 

Twój outfit jest bardzo letni. Bardzo spodobało mi się połączenie tych niebiesko-białych spodenek z żółtymi dodatkami. Kocham Jazzówki mam nawet 4 pary w realu. Są bardzo wygodne a w dodatku ładne. Ciekawy jest również naszyjnik z motywem flagi Grecji.Szkoda tylko ,że nie mogę dać wszystkich pierwszych miejsc.

Trzecie miejsce ma praca wykonana przez :


Może dla niektórych twoja stylizacja wydawałaby się zbyt ciemna , ale dla mnie jest w sam raz. Chociaż dodałabym jakiś pasek w odcieniu okularów. Żałuję tylko ,że nie zobaczyłam twojej cudownej twarzy ,ale myślę ,że w okularach jest lepiej.


Nagrody jakie wygrywa ania_bania  to :
  • cały post poświęcony twojej stylizacji , albumu, scenerii itp. na moim blogu MODOMO 
  • zdjęcie stylizacji na pasku bocznym ( tydzień) - na moim blogu MODOMO
  • nagłówek na bloga bądź avatar z twoją doll - prace możesz zobaczyć TU 
  •   10 sd
  • ocenienie doll, albumu, sceneri  i komentarze. + jeżeli masz jakiegoś bloga to napisz i zaobserwuję go i dodam komentarz .
  • gwarantowany udział w Chick Fashion- miesiąca + pod koniec miesiąca przed ankietą będzie artykuł w którym przedstawię (tak jak artykuł na modomo) osoby które wygrały Chick Fashion - on week.
Nagrody rzeczowe :


 Do pozostałych osób które się zgłosiły/jeszcze się zgłoszą -
Na następny raz (ostatni w tym miesiącu) swoje doll przygotujcie jeszcze dokładniej i starannie. Chciałabym nagrodzić w końcu kogoś innego.  Pokażcie im ,że nie jesteście gorsi !

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bożee .. :/ . Znowu one, ;/ . Ileż można?! . Jakby nie można było zrobić tak, że osoby, ktore wygrały już nie biora udziału w zgłoszeniach tygodniowych, Inni się starają, ubierają jak mogą, żeby wygrać,a ty zawsze na pierwsze 3 miejsca dajesz te sama dziewczyny , -,- .Ale nie, muszą oczywiście wygrywać, te co są kasiaste, -,- .

Anonimowy pisze...

ej no zgadzam się z powyższym komentarzem . jesteś mega nie sprawiedliwa . ; P tyle było dziewczyn które miały fantastyczne stylizacje,ale nie! muszą być te które są kasiaste i wgl. -.-

Layla6932/Majka pisze...

Jakoś żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu, tylko w ostatniej jest ładna twarz ;)

Adrianna pisze...

Dziękuję i gratuluję innym :]

Anonimowy pisze...

To jest niesprawiedliwe.
Ciągle wygrywają Ci sami. -,-

Adrianna pisze...

@Anonimowy

Ja i tak nie wezmę udziału za tydzień :) A poza tym tylko jedna osoba wgrywa, a te dwie to są wyróżnienia.

Followers