poniedziałek, 25 czerwca 2012

Oceny apartamentów

 Przepraszam, że dawno nie robiłem już ocen apartamentów ale niestety spowodował to brak czasu. Dziś zrobię wyjątek i ocenie podlegną trzy osoby ;)

Pierwsze pomieszczenie należy do użytkowniczki o nicku: agata220897, więc serdecznie zapraszam do czytania ;)


Na pierwszy rzut oka pomieszczenie wydaje się dość ciekawe, nowoczesne i jasne. Łączysz równocześnie kilka stylów co nie zawsze dobrze wygląda, ale u ciebie jest nawet ok. Warto zwrócić uwagę i pochwalić cię za złudzenie przestrzenne, które świetnie ci wyszło. Meble są odpowiedniej wielkości i wszystko bobrze współgra. Jednym dość poważnym błędem jest podłoga, która powinna się odznaczać, teraz jest za bardzo jednolita. 

MOJE RADY: powinnaś jak już pisałem wyżej popracować nad podłogą, np. zmienić kolor w sypialni, dodać dywan itd. Zmniejsz trochę białe krzesło które znajduje się przy oknie, teraz jest o wiele za duże i psuje poczucie przestrzeni. Ale patrząc ogólnie pomieszczenie się broni ;)

Ogólna ocena:
9/10


 Kolejne pomieszczenie które dzisiaj także podlegnie ocenie należy do użytkowniczki o nicku: Nirvanabell.


Od razu po wejściu do twojego pomieszczenia powiedziałem wow !!!  TAK, TAK TAK to właśnie styl który uwielbiam i sam preferuje ;) Pomieszczenie wygląda super, połączenie stylu klasycznego z nowoczesnym, piękne spójne kolory i dodatki tworzą świetną całość. Pomieszczenie jest  pełne przepychu ale w dobrym stylu co rzadko wychodzi dobrze, natomiast tobie się udało.

 MOJE RADY: właściwie nie ma co zmienić, pokój jest piękny i zostaw go taki jaki jest. Myślałem coś o jakimś dywanie, ale nie ! podłoga jest ładna i warto ją odsłonić. Mogłabyś jedynie zmienić ten zielony kwiatek przy oknie bo wygląda trochę sztucznie.

 Ogólna ocena:
10/10


Dziś ostatniej ocenie podlegnie pomieszczenie użytkowniczki o nicku: xpatrycja2000


Od razu wchodząc do pomieszczenia zobaczyłem nieład i brak funkcjonalności, aczkolwiek nie wiem czy to sypialnia, garderoba czy salon . Połączenie kolorów nie jest najlepsze, światła na ścianie - okropne !!! (nienawidzę jak ktoś pokrywa nimi całe ściany) Podłoga jest brzydka, podstawowa, powinnaś coś na nią położyć. Nie podoba mi się umieszczenie sofy na tak dziwnym podwyższeniu, dodatkowo jest źle zmniejszona.

MOJE RADY: powinnaś usunąć okropne oświetlenie, położyć jakąś ciekawą podłogę z desek. Kolor ścian mógłby ewentualnie zostać. Powiększ sofę, dodaj do niej stół i jakiś fotel. Przydała by się jakaś szafka lub komoda. Kilka dodatków i pokój zyskałby jakiś potencjał.

Ogólna ocena:
4/10

 JEŚLI KTOŚ CHCE ZGŁOSIĆ SIĘ DO TAKIEJ OCENY TO MOŻE TO UCZYNIĆ TYLKO W PONIŻSZYM LINKU, A NIE W KOMENTARZU ( NIE ZAPOMNIJ O NICKU ZE STARDOLL ORAZ O WYBORZE POKOJU KTÓRY MA BYĆ PODDANY OCENIE)


Kliknij tutaj aby się zgłosić !!!


Jak podobają się wam moje oceny ???
Macie jakieś inne zdanie ???

2 komentarze:

zuzia3284 pisze...

dwa powyższe pokoje są ładne ten na dole nie koniecznie ;>
zuzia3284

Layla6932/Majka pisze...

Z 1 i ostatnim się zgodzę, a co do 2 to za ciemne trochę to pomieszczenie do tych roślinek i łóżka ;)

Followers