poniedziałek, 4 czerwca 2012

Pewien pomysł.

Mam w głowie kilka pomysłów , ale muszę je jeszcze udoskonalić. Na razie musi wam wystarczyć ten.
Wszystko zależy od was. Jeżeli nie będzie wam się podobał to nie będzie go.
Mianowicie chodzi mi o coś co kryje się pod nazwą (sama ją wymyślałam. Wiem , bardzo wymyślna :P) "Chick fashion " . Wiem ,że nie jest to zbytnia nowość . Czasem warto spróbować .Zasady tego będą następujące.

Co niedzielę na blogu będę pokazywała 3 stylizacje. Ale, nie moje . Będą to wasze stylizacje. Wystarczy ,że zgłosicie się pod specjalnym postem który ukarze się w sobotę. Ja w sobotę lub jeszcze w niedziele zajrzę do waszych apartamentów .Przy okazji u każdej osoby która się zgłosi zostawię wpis w kg. Ze wszystkich zgłoszeń będę wybierała 3 najlepsze stylizacje. Będę brała pod uwagę ubranie i makijaż.W poście opiszę co mi się podoba ewentualnie co nie. Będzie to trochę podobne do "Strój tygodnia".
Z pośród stylizacji wybranych przeze mnie w ciągu całego miesiąca WY wybierzecie w ankiecie tą najlepszą. Tak samo będzie ze stylizacją miesiąca.

UWAGA: Nagrody są przewidziane dla osób które wygrają  "Chick fashion - on week"  lub " Chick fashion on month " .

6 komentarzy:

ola_131160 pisze...

myślę że tak jak z makijażem miesiąca troche kiepsko będzie ze zgłoszeniami, ale warto sprobować !

Anonimowy pisze...

spróbuj - będzie super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Aravilar pisze...

A ja wezmę udział :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
GlamStarLove.

requiem for a dream. pisze...

Również się zgłaszam :)
JuliaxxD

Anonimowy pisze...

Całkiem niezłe, ale zapamiętaj - ukaże, nie "ukarze"... ;/ /emolcia23

Followers