piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje !!!!

Witajcie kochani, dziś zapewne większość z was odebrała świadectwa, ale właściwie oprócz tego  jest bardzo ważny dzień, aczkolwiek rozpoczynają się dłuuuugo wyczekiwane WAKACJE ! Z tej właśnie okazji życzę wszystkim pogody, dobrej zabawy, udanych wyjazdów ale i rozsądku abyście mogli jeszcze odwiedzać mojego bloga ;) Myślę, że nie zapomnicie o Stardoll-od-kuchni i teraz jeszcze częściej będziecie nas odwiedzać, ponieważ przygotowałem dla was wiele konkursów, zabaw, felietonów itd. - wszystko na wakacjach ;)


W komentarzach napiszcie jakie macie plany wakacyjnie i pochwalcie się świadectwami ;)

Pozdrawiam
Radzio.Poland

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

U mnie przedostatnia klasa, świadectwo średnie ale jeszcze jeden rok mam. A i tak nie planuję iść na studia więc mnie to lotto...
Dodasab

Mania pisze...

5.0 - 6 kl, wakacje - babcia

Layla6932/Majka pisze...

Teraz będę szła do technikum, oceny średnie, mogły być lepsze... Wakacje spędzę w domu :D

W. pisze...

Teraz będe szłą do gimnazjum, oceny mogły być lepsze, a wakacje spędzam na Chalkidiki, Cyprze i ogólne w grecji, bo tu mieszkam ;p

Followers