piątek, 20 lipca 2012

Chick Fashion miesiąca - JAGODOWA

Jedną z nagród jakie wygrała JAGODOWA w Chick Fashion miesiąca był artykuł o niej na tym blogu.
Przepraszam ,że zwlekałam z nim ,ale na prawdę nie miałam czasu ,aby go napisać.

Pod kontem o nazwie JAGODOWA kryje się na prawdę barwna i ciekawa osoba.Jest to czternastolatka która mieszka w Polsce . Na imię ma Magda. Robi ona znakomite stylizacje . Może o tym świadczyć choćby fakt ,że wygrywa dużo konkursów. Prowadzi ona znanego bloga oraz pisze o modzie na uzależnionych. Radzi sobie świetnie.
Kolejną rzeczą którą chciałabym wam pokazać to jest jej apartament. DO APARTAMENTU
Nie ma w nim zbytniego przepychu . Za to jest ciekawy
. Jak wydać nie skupia się na jednej rzeczy.

Zapraszam do jej albumu. Jest to jej modowa gazetka. Są tam pokazane głównie stylizacje. DO ALBUMU

Mam dla was również kilka jej zdjęć . Są na nich pokazane głównie makijaże bo na tym chciałam się skupić. Uważam ,że ma do nich talent.Często są bardzo barwne ,ale są też i te mniej które również zachwycają.
 Według mnie jest ona bardzo utalentowana. Podoba mi się jej całe konto.

Podobają się wam? Jak oceniacie jej apartament?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

b.ładnie =]

JAGODOWA pisze...

Marta i 15 lat. :P

Followers