środa, 18 lipca 2012

Dostawa ubrań do Tingeling + błąd

Dzisiaj, nietypowo, bo dopiero późnym popołudniem, dodano nowe ubrania do Tingeling. Zupełnie nową kolekcję.



Ceny są zarówno w sm (11 !! - 75) jak i w sd (4 - 13). Kolekcja inspirowana jest tropikami, wyróżnia się wieloma kolorami jak i wzorami, takimi jak palmy, kwiaty i krajobrazy. 

Kliknij, żeby powiększyć.

Znalazło się parę rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, jak np: niebieski top, wzorzysta torebka, ale obowiązkowo trzeba zaopatrzyć się w sukienkę kosztująca tylko 11 sm.


Ogólnie rzecz biorąc, kolekcja mi się podoba. Jest świeża, obfituje w cudowne wzory i kolory, które niesamowicie wzbogacą i urozmaicą nasze stylizacje. 

A wy co sądzicie o nowej kolekcji Tingeling?? Podoba się wam??

X.O.X.O.
Aravilar

5 komentarzy:

W. pisze...

oczywiście :)

Adrianna pisze...

ja zakochałam się w kolekcji!Mmm... rajski ogród!

Layla6932/Majka pisze...

Już wyszukałam wszystkie rzeczy, które muszę mieć. Nawet sporo tego wyszło.

Anonimowy pisze...

Już ta sukienka jest za 11 sd, a nie za 11 sm. Szkoda podoba mi się i nie zdążyłam ;(

Anonimowy pisze...

Już ta sukienka jest za 11 sd, a nie za 11 sm. Szkoda podoba mi się i nie zdążyłam ;(

Followers