czwartek, 12 lipca 2012

Nowa kolekcja LE - stylizacje

Dwa dni temu weszła do starplazy najnowsza kolekcja Limited Edition. Od samego początku nie powaliła mnie na kolana. Miałam nic nie kupować, ale jednak zdecydowałam się na zakup 1 pary butów.



Spodobały mi się jeszcze tylko 2 rzeczy, ale ze względu na cenę i zapowiedziane nowe luksusowe wnętrze, poprzestałam tylko na tych szpilkach. 



 Spodnie kupiłabym ze względy na ich krój i te pasy który dają wrażenie nóg po samo gardło, gdyby kosztowały tak 80-90 sd to zapewne byłyby już moje, ale 150 sd to lekka przesada. Kurtkę uwielbiam za cudownie słodki lawendowy kolor, jej cena mnie nie zdziwiła ale 145 sd to trochę za dużo jak dla mnie.

Na sam koniec chcę wam pokazać stylizacje jaką stworzyłam ze szpilkami, które są już w mojej prywatnej kolekcji LE.



Kreacja jest typowo balowo-imprezowa. Elegancka, kobieca i w cudownych kolorach różach, czerniach i fioletach. Szpilki fantastycznie połączyły mi się z okularami PPQ pod względem kolorystycznym.

Jak wam się podoba ta stylizacja?? A wy kupiliście coś z najnowszej kolekcji LE?? 
Czekam na wasze komentarze i opinie.

X.O.X.O
Aravilar

4 komentarze:

R.P pisze...

całkiem ok ;)

Anonimowy pisze...

spodnie w paski fajne

ladygagavevo.

ola_131160 pisze...

też marzą mi się te spodnie, ale 150sd....przesada ;<
a stylizacje super ;)

Layla6932/Majka pisze...

Bardo ładna stylizacja ;)

Followers