niedziela, 15 lipca 2012

Stylizacja z wyborem dnia

Druga dzisiaj stylizacja z wyborem dnia. Jest nim sukienka, lecz szczerze powiem że jest brzydka, gdyby nie miała tych żółtych rękawków, które by tak mocno nie odstawały to by była dużo lepsza. Miałam spore problemy, żeby te rękawy zakryć. Nie jestem do końca zadowolona z efektu końcowego, ale robiłam co mogłam, by jak najwięcej sukienki było odkryte, ale żeby była to ładna stylizacja.


Sukienka (Wybór dnia) - Bonjour Bizou - 11 sd
Płaszcz - Decades - 8 sd
Torebka - Film Theory - 8 sd
Buty - film Theory - 9 sd
Naszyjnik  - Epiphany - 9 sd
Bransoletka - Killah - 8 sd


X.O.X.O.
Aravilar

3 komentarze:

Layla6932/Majka pisze...

Mi się nie za bardzo podoba :)

Aravilar pisze...

Mi też nie, ale nic lepszego nie wykombinowałam :/

Anonimowy pisze...

moim zdaniem bardzo ładna, nawet ładniejsza od poprzedniej ;)))

ladygagavevo.

Followers