wtorek, 10 lipca 2012

Tribute - Must Have część 3 - Jean-Paul Gaultier

To ostatni już post na temat Tribute. Dzisiaj zajmę się Jean Paul Gautier Tribute. Projektant jest mi znany, a jego projekty mi się osobiście podobają. Znalazłam filmiki kolekcji Haute Couture S/S 2012, tej samej kolekcji która jest na stardoll



Sklep na samym początku nie podobał mi się zbytnio, ale bo dłoższym i dokładniejszym przyjrzeniu się, wybrałam parę ładnych rzeczy.
Oto moje "Must Have"


Niebieską spódniczkę wybrałam z powodu jej koloru, który jest bardzo mody, 2 brązową kupiłam ponieważ ma śliczny wzorek  na talii. Kurtką jest fenomenalna i każdy powinien ja mieć. Niby zwykła biała bluzka, ale strasznie podobają mi się jej rękawy. Różowa kamizelka jest po prostu cudowna, a jako dodatek różwa kopertówka. Perukę wybrałam ponieważ jest dość unikalna. A buty ze względu na cenę (12 sm, która do teraz nie uległa zmianie)

 2 stylizacje zrobione z tymi rzeczami.



Stylizacje z kurtką, mogliście zobaczyć w poprzednim poście. Mam nadzieje ze podobają wam się te stylizacje.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wow, piękne stylizacje

ladygagavevo.

Layla6932/Majka pisze...

2 stylizacja jest piękna *-* już mam tą białą koszule ;)

Followers