czwartek, 26 lipca 2012

Uważaj na złodzieja !!!

Wczoraj na prywatną wiadomość dostałem ciekawą informację o nowym ''rewelacyjnym kodzie'' który miał dostarczyć na moje konto sporo, rzekomo darmowych SD. Użytkownik o nicku (nie będę go tutaj podawał, aczkolwiek po co robić komuś reklamę) przesłał mi poniższą wiadomość. Takie zachowanie nie jest żadną nowością ale chciałbym was wszystkich jeszcze raz przestrzec, nigdy przenigdy nie zmieniaj maila na takiego jakiego ktoś ci proponuje, ani nie podawaj nikomu hasła. Jak widzicie dziewczyna chciała abym zmienił maila, po czym przesłała by moje hasło na niego i włamała by się na moje konto. Oczywiście zgłosiłem ją za nieodpowiednie zachowanie i czekam na odpowiedź od adminów Stardoll.

 

Osobiście nie na widzę tego typu osób, jeśli taka przykładowo czternastolatka już kradnie, to co będzie robić w przyszłości ? Każde konto Stardoll to realne pieniądze, ludzie inwestują w doładowania, kupują SD, wydają czasem na to niezłe sumy i z dnia na dzień przez wirtualnych złodziei wszystko tracą !

Jakie jest wasze zdanie na ten temat ?

4 komentarze:

Lama pisze...

Jestem tu od 01.07.09r., wtedy miałam mniej więcej 11 lat :> Raz odzyskałam sobie konto, a raz koleżance :D Więc raczej nie odpisuje na wiadomości i zgłaszam takie osoby :) Jakiś tydzień temu wróciłam po około dwuletniej przerwie i jeszcze nikt mi nic takiego nie wysłał, więc mam nadzieję, że tak zostanie. :D

requiem for a dream. pisze...

nienawidzę* :>

czacha32 pisze...

ciulne , ciulne @le
dzieci


czacha32

Shinosu pisze...

Hmmmm.... Radziu a może opowiesz o wirusie na swoim blogu? Co? A poza tym arlidzika przepraszała za te wiadomości bo jej ktoś ukradł konto !

Followers