poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Dolce & Gabbana Tribute

7 sierpnia wszedł do Starplazy nowy Tribute. Marka Dolce i Gabbana jest rozpoznawana i ceniona na całym świecie. Ubrania tworzone są przez parę projektantów Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Co by nie mówić, ich projekty są zawsze dobrze i starannie wykonane, co skutkuje ich dużą popularnocią.
Ale wracając do Stardoll i ubrań D&G które trafiły do Starplazy. Większość kolekcji pochodzi z S/S 2012, a reszta.... w sumie sama nie wiem. Na filmiku nie potrafię znaleźć tych futer, przejrzałam także kolekcje F/W 2012/13 i F/W 2011/12, ale tam po nich również ani widu ani słychu. Gdyby ktoś wiedział skąd pochodzą owe futerka i był by tak miły napisać o tym w komentarzu, to chętnie uzupełnię ten wpis.

A teraz filmik z pokazu S/S 2012



Po filmiku można by sie spodziewać ze kolekcja będzie opływała w ostre i mocne kolory, a także w różnorakie warzywne wzory. My za to dostaliśmy mnóstwo bezużytecznych stroi jednoczęściowych, transparentne sukienki, ubrania w panterkę i inne rzeczy w mdławych i nudnych kolorkach.




W sumie z czystym sumieniem mogę polecić trzy rzecz: te dwie spódniczki i białą futrzasto-frędzelkowatą torebkę.Ta czarna urzekła mnie swoim kształtem i naszytymi kamyczkami, druga za to ma śliczny (choć mdły, jak to stwierdziłam wcześniej) kolor. Drugiej takiej torebki raczej nie znajdziemy, zresztą już znalazłam dla niej zastosowanie (pokaże to na stylizacjach). Reszta jest przeze mnie wyróżniona, bo w jakiś sposób mnie nie odrzucają. Strój jednoczęściowy wybrałam ponieważ może służyć jak top, który bardzo fajnie ożywi stylizację. Buty mają śliczną koronkę, bardzo modną w tym sezonie i pasują mi do czarnej spódnicy. Kopertówka i okulary są po prostu ładne. Podobają mi się transparentne płaszcze, lecz co mi po nich jak nasza doll może trzyma je tylko w ręce, na dodatek traktowane są jako mebel, nie ubranie.

Przygotowałam dla was 4 stylizacje






Co sądzicie o tym tribute?? Podoba wam się coś?? Co sądzicie o stylizacjach?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajny artykuł ;)

Layla6932/Majka pisze...

Tribute mi się podoba, kupiłam sporo rzeczy, a co do stylizacji 2 najładniejsza ;)

Followers