poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Kamizelka i torebka HB - stylizacja - post łączony

Postanowiłam połączyć posty na temat tych dwóch HB w jeden, z powodu takiego ze oba Hb posłużyły mi do stworzenia 2 stylizacji, więc było bo to nie potrzebne tworzyć 2 posty i w obu te same stylizacje pokazywać.

Torebka HB
Jak dla mnie jeden z lepszych HB. Idealnie stworzona grafika, do której nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo modne frędzle i ćwieki nadające jej ostrego "Rock&Roll'owego" stylu. Będzie ona bardzo fajnym dodatkiem zarówno do luźnych stylizacji, jaki i tych cięższych. Jedynie do czego mogę się przyczepić to cena - 15 sd, trochę wygórowana, liczyłam na coś w granicach 10 - 12 sd, ale i tak mi się podoba i zamierzam ją sobie kupić.

Kamizelka HB
Śliczny naturalny kolor i mnóstwo drobnych frędzelków, tak w paru słowach można ją opisać. Na lalce leży bardzo dobrze, ale mam wrażenie że graficy nie przemyśleli dobrze swojej koncepcji. Ten zawinięty wewnętrzny fragment, niezbyt dobrze się prezentuje. Delikatnie rzecz biorąc odstaje od reszty i nie wygląda za dobrze. Gdyby nie było tego małego defektu nie przyczepiła bym się nawet do ceny ale, 17 sd to trochę dużo, zważając na fakt, że kamizelka w podobnym stylu ze sklepu RIO, kosztowała 12 sd. W tym przypadku mam mieszane uczucia i sama nie wiem czy wydam 17 sd na tego HB.

Przygotowałam dla was 3 stylizacje.



I Stylizacja :
Kamizeka HB - Bonjour Bizou - 17 sd
Torebka HB - Evil Panda - 15 sd
Top - It Girls - 8 sd (gorąco polecam)
Szorty - Wild Candy - 68 sm
Buty - Film Theory - 4 sd
Naszyjnik - Epiphany - 9 sd (gorąco polecam)
Bransoletki - Epiphany - 140 sm x4

II Stylizacja
Kamizeka HB - Bonjour Bizou - 17 sd
Torebka HB - Evil Panda - 15 sd
Bluzka - Killah - 12 sd
Spódnica - Miss Sixty - 17 sd
Buty - Killah - 9 sd
Naszyjnik - Epiphany - 9 sd (gorąco polecam)

III Stylizacja
Torebka HB - Evil Panda - 15 sd
Kamizelka - Killah - 14 sd
Gorset - Bonjour Bizou - 9 sd
Majtki - Bonjour Bizou - 40 sm
Buty - Miss Sixty - 8 sd
Biustonosz z łańcuchami - RIO - 5 sd
Skórzane Mitenki - Evil Panda - 30 sm
Okulary - Spectacular - 11 sd
Bransoletka - Evil Panda - 20 sm
Tatuarze - Evil Panda - 5 sd i 40 sm

Podobają wam się te HB?? Macie zamiar je kupić?? Która stylizacja wam najbardziej się podoba??

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo fajny artykuł, wszystkie stylizacje piękne ;)))

ladygagavevo.

Layla6932/Majka pisze...

Druga stylizacja fajna, a hb już mam.

Followers