wtorek, 7 sierpnia 2012

Nowości muzyczne

Dziś mam dla was tylko jedną nowość muzyczną (więcej nie umieściłem z braku czasu). Tym razem chciałbym wam zaprezentować nowy teledysk Madonny, (może już niektórym znany ) do kawałka Turn Up The Radio



W klipie piosenkarka wciela się w gwiazdę, która jest zmęczona sławą i nieustannie towarzyszącymi jej paparazzi. Następnie wokalistka robi to co umie najlepiej i jadąc luksusowym samochodem zaczyna kolekcjonować młodych mężczyzn.

Klip zebrał, jak na razie negatywne recenzje. Pojawiła się opinia, że mocno odmłodzona Madonna za bardzo przypomina w nim Lady Gagę...

PIOSENKĘ MOŻECIE SŁUCHAĆ PODCZAS CZYTANIA, ACZKOLWIEK NAPRAWIŁEM OPCJĘ NOWOŚCI MUZYCZNYCH I TERAZ BEZ PROBLEMU MOŻECIE WŁĄCZAĆ TELEDYSK ZNAJDUJĄCY SIĘ PO PRAWEJ STRONIE BLOGA.

MIŁEGO SŁUCHANIA PODCZAS CZYTANIA !!!

Jakie jest wasze zdanie na temat teledysku i piosenki ?
Ktoś był na koncercie Madonny w Polsce 1 sierpnia ?

*Muszę się wam pochwalić, że ja na koncercie byłem ;)

Brak komentarzy:

Followers