czwartek, 23 sierpnia 2012

Sukienka HB - Stylizacja

Gdy tylko zobaczyłam tą sukienkę w prezentacji sierpniowych HB, stwierdziłam że mi się nie podoba, a teraz mając ją w starplazie i nakładając ja na doll mogę stwierdzić - jest paskudna. Wzór jest brzydki i ciemny, a ta czarna plama po środku to totalna porażka. Fason sukienki także nie zachwyca. Przód podchodzi pod samo gardło i wygląda jak by lalka miała się udusić i/lub utopić w tej paskudnej plamie. Nie staranne wykonanie, kiepsko narysowane paski i ta wyolbrzymiona cena, jeszcze dolewają oliwy do ognia. Podsumowując cały mój wywód, mogę powiedzieć ze ta sukienka pójdzie w niepamięć po paru chwilach, jej pojawienie się przejdzie bez echa, a jej wartość w starbazarze nie będzie znacząco rosnąć. Ani trochę nie polecam zakupu tej sukienki.

Stworzyłam stylizację, która bardziej nadaje się na jesień niż na lato, ale z tą sukienka nie mogłam wymyślić nic bardziej twórczego






Sukienka HB - RIO - 24 sd
Kurtka - WotW - 15 sd
Rajstopy - Basics - 38 sm
Torebka - ?? - 5 sd (gorąco polecam)
Buty - WotW - 50 sm

Brak komentarzy:

Followers