sobota, 22 września 2012

Nowa kolekcja Dot

Do sklepu Dot doszły dwa nowe piętra. Są one zainspirowane Gustavem Klimtem i oczywiście nową kolekcja Museum Mile. Kolory są żywe i jaskrawe, lecz moim zdaniem kolekcja nie powala. Chociaż i za pomocą tych kosmetyków można stworzyć interesujący makijaż .


A oto i dostawa:


Chciałam jeszcze pokazać neonowy makijaż wykonany przeze mnie , mam nadzieję, że się spodoba, a jeśli nie to powiedzcie co powinnam poprawić lub czego brakuje :


Do makijażu użyłam:

Fire Lime Shadow - 6sd
Orange Shadow - 6sd
Red Shade Stick - 9sd
Midnight Black Eyepencil - 4sd
Midnight Black Mascara - 4sd
Midnight Black Volume Mascara - 3sd
Red Lipstick - 8sd
Fire Brick Lipstick - 8sd
Indian Red Blush - 8sd
Peachy Keen Blush - 8 sd.

Komentujcie ! :)

7 komentarzy:

MikuYori pisze...

Makijaż perfekcyjnie wykonany, mocny, świeży i taki z pazurem, z tym że wybacz, ale mi to zestawienie kolorów zawsze przypomina musztardę z keczupem :p

Anonimowy pisze...

podoba mi się niebieska kredka, a w twoim makijażu nie podoba mi się żółty kolor, ogólnie jest ładnie

Layla6932/Majka pisze...

Oczy bardzo ładnie pomalowane i fajnie, że masz piegi, ale kolor ust nie za bardzo pasuje i w ogóle są takie strasznie szerokie + chyba nie użyłaś żadnego różu, ani czegoś takiego, lecz to tylko moje zdanie ;)

Layla6932/Majka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Layla6932/Majka pisze...

A i jeszcze co do kosmetyków to podoba mi się bardzo ten limonkowy kolor, na pewno coś kupię. Dobrze też, że dodali rzeczy w kolorach czarnych i białych, bo np. nowi stardollowicze przez pewien czas nie mogli takowych podstawowych kosmetyków zakupić.

Musia001 pisze...

Ja raczej coś kupię, kocham neonowe kolory, jeśli chodzi o twój makijaż, to bardzo mi się podoba, perfekcyjnie dobrałaś kolory, żywo łącząc je ze sobą.

asiula152 pisze...

Jeśli chodzi i róż to dodałam tylko nie dużo :)

Followers