poniedziałek, 10 września 2012

Nowy sklep w starplazie - Millionaire Mansion Fashion

Do starplazy dodano nowy sklep z ubraniami, powiązany z najnowszym luksusowym wnętrzem Millionaire Mansion.  Ogólnie rzecz biorąc sklep jest dość drogi, ceny wahają się w granicach 42 - 76 sm i 7 - 18 sd. Niestety cena nie idzie z jakością, ubrania są kiczowate i przerysowane, tak jak by na siłę miały dawać wrażenie super ekskluzywnych ciuszków. 


Trochę na siłę, ale wybrałam dla was rzeczy które ujdą jeszcze w tłumie.


Jeśli chodzi o buty to tylko te 3 pary są ładne. Klasyczne czerwone szpilki, sandałki na obcasie ze złotymi ozdobami i koturny o ślicznym pastelowym kolorze, gdyby tylko nie te złote podeszwy. Kapelusz jest bardzo fajny, prosty i klasyczny, przewiązany wstążką. Śliczny dodatek do lekkich i zwiewnych stylizacji. Tylko ta sukienka według mnie nadaje się na założenie jej na doll, reszta jest po prostu okropna.

A na koniec, jak zawsze stylizacja. Tym razem elegancka, szykowna, może trochę przerysowana i w pewnym sensie kiczowata, ale w końcu właściciel Millionaire Mansion musi się dobrze prezentować.


Sukienka  - MMF - 16 sd
Rajstopy  - Film Theory - 7 sd
Buty - MMF - 69 sm
Torebka - Miss Sixty - 7 sd
Rękawiczki - Voile - 30 sm
Naszyjnik - Epiphany - 17 sd
Bransoletka - Epiphany - 150 sm
Brosza (ozdoba we włosach) - Miss Sixty - 10 sd

Jak wam się podoba ten sklep?? Kupicie coś??



5 komentarzy:

kinimalini pisze...

Sklep taki średni jak na swoją nazwę, może coś się wybierze. Stylizacja super :)

malmonkinga

MikuYori pisze...

Tak, stylizacja świetna, a co do sklepu to jest nawet ok, wreszcie doszło coś co trafia w jeden z moich gustów tj. "klasyczna elegancja":D

Anonimowy pisze...

ładna stylizacja, zgadzam się, że buty mogą być, chyba nic nie kupię, może zrobią też sklep do innych luksusowych wnętrz, żeby użytkownicy wydawali więcej kasy

Layla6932/Majka pisze...

Mi się spodobały 3 rzeczy i na pewno je kupię, ale później, ponieważ na razie nie mam pieniędzy. Stylizacja mi się nie podoba, gdyż nie jest w moim tylu za bardzo.

Musia001 pisze...

Ja raczej kupię tylko te sandałki na koturnie, bo reszta jest kiczowata, nudna, nic wyjątkowego. No i oczywiście - DROŻYZNA ! Co do stylizacji - super, bardzo mi się podoba, szykownie i elegancko + kwiat we włosach dla elegancji.

Followers