poniedziałek, 10 września 2012

Nowy sklep w starplazie - Millionaire Mansion Fashion

Do starplazy dodano nowy sklep z ubraniami, powiązany z najnowszym luksusowym wnętrzem Millionaire Mansion.  Ogólnie rzecz biorąc sklep jest dość drogi, ceny wahają się w granicach 42 - 76 sm i 7 - 18 sd. Niestety cena nie idzie z jakością, ubrania są kiczowate i przerysowane, tak jak by na siłę miały dawać wrażenie super ekskluzywnych ciuszków. 


Trochę na siłę, ale wybrałam dla was rzeczy które ujdą jeszcze w tłumie.


Jeśli chodzi o buty to tylko te 3 pary są ładne. Klasyczne czerwone szpilki, sandałki na obcasie ze złotymi ozdobami i koturny o ślicznym pastelowym kolorze, gdyby tylko nie te złote podeszwy. Kapelusz jest bardzo fajny, prosty i klasyczny, przewiązany wstążką. Śliczny dodatek do lekkich i zwiewnych stylizacji. Tylko ta sukienka według mnie nadaje się na założenie jej na doll, reszta jest po prostu okropna.

A na koniec, jak zawsze stylizacja. Tym razem elegancka, szykowna, może trochę przerysowana i w pewnym sensie kiczowata, ale w końcu właściciel Millionaire Mansion musi się dobrze prezentować.


Sukienka  - MMF - 16 sd
Rajstopy  - Film Theory - 7 sd
Buty - MMF - 69 sm
Torebka - Miss Sixty - 7 sd
Rękawiczki - Voile - 30 sm
Naszyjnik - Epiphany - 17 sd
Bransoletka - Epiphany - 150 sm
Brosza (ozdoba we włosach) - Miss Sixty - 10 sd

Jak wam się podoba ten sklep?? Kupicie coś??



5 komentarzy:

kinimalini pisze...

Sklep taki średni jak na swoją nazwę, może coś się wybierze. Stylizacja super :)

malmonkinga

MikuYori pisze...

Tak, stylizacja świetna, a co do sklepu to jest nawet ok, wreszcie doszło coś co trafia w jeden z moich gustów tj. "klasyczna elegancja":D

justa.r12 pisze...

ładna stylizacja, zgadzam się, że buty mogą być, chyba nic nie kupię, może zrobią też sklep do innych luksusowych wnętrz, żeby użytkownicy wydawali więcej kasy

Layla6932 pisze...

Mi się spodobały 3 rzeczy i na pewno je kupię, ale później, ponieważ na razie nie mam pieniędzy. Stylizacja mi się nie podoba, gdyż nie jest w moim tylu za bardzo.

Musia001 pisze...

Ja raczej kupię tylko te sandałki na koturnie, bo reszta jest kiczowata, nudna, nic wyjątkowego. No i oczywiście - DROŻYZNA ! Co do stylizacji - super, bardzo mi się podoba, szykownie i elegancko + kwiat we włosach dla elegancji.

Followers