poniedziałek, 10 września 2012

Reklama

Przed chwilą na nasze skrzynki przyszła reklama nowego sklepu Millionaire Mansion Fashion. Pomysł fajny, ale nie ukrywam nad wykonaniem mogli się bardzie postarać. Na pierwszy rzut oka reklama wydaje się O.K, ale gdy się przyjrzy widzimy niedoskonałości, buty i ogólnie układ stóp jest taki...sztuczny. Stopy pierwszej i drugiej lalki wydają się, przynajmniej mi, że prawa stopa wygląda jak lewa, a lewa jak prawa. No ale trzeba przyznać- pozy lalek są fajne i dobrze wykonane, no ale te stopy... ;<
Podoba Wam się reklama?
Zachęca?
PS Przepraszam, że się tak rozpisałam. :]

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ogólnie ładna reklama, zachęca tylko obejrzeniu kilku rzeczy

kinimalini pisze...

Jak zobaczyłam sklep to mi się średnio podobały te ciuchy, ale jak zobaczyłam reklamę to teraz napewno kupię :) Mi się podoba wykonianie tej reklamy.

malmonkinga

MikuYori pisze...

Reklama ładna nie licząc mojego małego "ale" w postaci średnio-ładniej fryzury środkowej modelki, i mimo wszystko dalej nie przekonuje mnie to, do kupienia większej ilości rzeczy, niż ta czarna sukienka
za 16 sd :)

Layla6932/Majka pisze...

Właśnie fajnie, że się tak rozpisałaś ;) Ta lalka w żółtej sukience ma dziwne stopy, ale reszta przynajmniej według mnie są spoko. Mają fajne pozy i fryzury. Co do ciuchów to raczej kiepsko, znalazłam jedynie 3 rzeczy godne uwagi.

Musia001 pisze...

Nie przejmuj się, mi się podoba, że się "tak rozpisałaś". Ciuchy są brzydkie, nawet ta reklama mnie nie zachęca. Widać, że przy twarzach lalek się nie napracowali, są brzydkie, zwłaszcza usta 2 i 3 lalki są takie, hm... Zbyt wyraziste i... wielkie ? To tylko moje zdanie, ale wydaje mi się, że ten sklep to jedna wielka klapa, ot co. :D

Followers