poniedziałek, 1 października 2012

Komentator miesiąca - głosowanie !!!

 Z góry przepraszam, że post pojawia się dzisiaj ale nie miałem wczoraj za wiele czasu, nie przedłużając przejdźmy do konkretów. Poniżej przedstawiam wam cztery osoby które zostały komentatorami poszczególnych tygodni w miesiącu - wrzesień. W ankiecie proszę was o sprawiedliwe głosy, KAŻDA GŁOSUJĄCA OSOBA ZA NIM TO ZROBI NIECH POCZYTA KILKA KOMENTARZY Z WCZEŚNIEJSZYCH POSTÓW, TO NIE JEST KONKURS PIĘKNOŚCI - NIE WYBIERAJCIE ZWYCIĘZCY NA PODSTAWIE JEGO WYGLĄDU LECZ ZAANGAŻOWANIA W KOMENTOWANIE. 

 Przypominam, że główna nagroda za komentatora miesiąca to 50 sd + miesięczna reklama na blogu w poście i pasku bocznym + drogocenny mebel ;)
JEŚLI KTOŚ PIERWSZY RAZ ZOBACZYŁ TĄ RYWALIZACJĘ, WIĘCEJ O UDZIALE MOŻE PRZECZYTAĆ W PONIŻSZYM LINKU:
http://stardoll-od-kuchni.blogspot.com/2012/08/nagrody-na-komentowanie.html

MikuYori
(na stardoll: Estrie13) 

Layla6932

 Musia001


justa.r12



8 komentarzy:

MikuYori pisze...

Tak dawno to było ,że nawet nie pamiętałam o tym, że otrzymałam wyróżnienie "komentator tygodnia" (ah ta pamięć złotej rybi :p).
To dla mnie prawdziwa przyjemność, być z Wami dziewczyny, w tym sondażu ^.^
Starajmy się dalej i cieszmy się z pisania, tak jak do tej pory! :D

MikuYori pisze...

Kochane literówki... "k" mi rybce wcięło xD

Anonimowy pisze...

nie powiem na kogo zagłosowałam, niech to będzie tajne głosowanie

Musia001 pisze...

Ja powiem :D Zagłosowałam na MikuYori, po pisze tak dłuugie, ciekawe i zabawne komentarze, że szok :D Ja również nie mogłam się doczekać tegoż konkursu, więc życzę wszystkim dużego Powodzenia i do zobaczyska :P ( A w szczególności naszej rybce Miku :) ).

MikuYori pisze...

Dziękuje Musiu, tylko proszę, nie zapominaj dodawać, że jestem "złotą rybką" bo jak będę taką zwyczajną, to jeszcze skończę na talerzu, a do świąt w sumie nie tak daleko :p

Layla6932/Majka pisze...

Dziękuje za głosy ;)

Musia001 pisze...

Dobrze, dobrze, przecież nikt nie może pomylić cię ze srebrną rybką, a co gorsza, z karpiem. Chociaż, czy ja wiem, może bym cię spożyła na święta. Miejmy nadzieję, że dobrze komponujesz się z barszczem :3.

MikuYori pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Followers