wtorek, 30 października 2012

Konkurs - HALLOWEEN

A buu. :D
A myśleliście, że was nie nawiedzę już? Myliliście się.
Przybywam i to z konkursem.
Polega on na zrobieniu najlepszego kostiumu. W stardesingu.
Nie ważne czy z włosów czy z ubrań. 
Ważne aby komplet był w jednej części. 
Jutro o godzinie 16:10 odkupię od osoby, która wygrała kostium.
Także gdy już go wykonacie wystawcie od razu za 100 sd (z wliczoną prowizją już.)
Natomiast jeśli zgłosi się więcej niż 30 osób nagroda będzie wynosiła 150 sd + kilka wyróżnień po 10 sd.
Już wyjaśniam. Bo trochę skomplikowane.
Gdy wykonasz kostium to rezerwujesz od razu go za 100 sd. Na mój login rezerwacja.
Jeśli nagroda podwyższy się to zobaczysz na blogu i zgłaszasz się po 50 sd. :) 
Mam nadzieję ,że zrozumieliście. Powodzenia. :D
W razie pytań 13553346 gadu.

 

3 komentarze:

MikuYori pisze...

O matulu, nie strasz tak ludzi! Ładnie to tak znienacka z "Buuu!" wychodzić?
Hah, konkursik fajny i niesamowite nagrody, niestety mi: szarej, nie utalentowanej w kreowaniu czegokolwiek na stardollu myszce pozostaje tylko życzyć powodzenia innym ^.^

Anonimowy pisze...

super, życzę miłego tworzenia i kreatywności

Layla6932/Majka pisze...

Oooo... dość ciekawy konkurs, ale ja udziału nie wezmę, bo nie mam do takich rzeczy talentu. Powodzenia osobą, które wezmą udział.

Followers