niedziela, 14 października 2012

Królowa Wybiegu, dnia 14 października.

Królową Wybiegu, dzisiejszego dnia została właścicielka dziwnego nicku, mianowicie jfkfkfkfk.
Wygląda ona tak:


Nie jest ona zbyt ładna. Ma na sobie "ciut" za dużo pudru. Jak możemy zobaczyć w jej prezentacji była nawet ncg. Większość jej prezentacji spróbuje przetłumaczyć.


   Witam i zapraszam do mojego apartamentu, mam nadzieję, że lubisz mój styl. Zarzuty  proszę zostawić w komentarzu w księdze gości (:
Myślę, że moja moda jest wyjątkowa  i każdy człowiek może mieć ją własną.
Czasami patrzę w okno i jeśli jest deszczowo i zimno i mam  czerwone policzki i noszę dużych koszule - to ja dostaje inspirację   od sezonu / pogody
I myślę , że może mogłabym nosić to w szkole, czy na zakupy z przyjaciółmi, więc jeśli widziałam  jeden na wybiegu i myślę  wow to chcę zrobić  swoją własną wersję (nie kopiuję stylu, mam własny.), jak  można zobaczyć w jednym ze zdjęć jest to, że używam normalnych  rzeczy,  jak myślicie można się tak ubierać w  prawdziwym życiu ? I jak u mnie  można również zobaczyć, że często używam tych samych włosów  i kocham je ^ ^
   Mam nadzieję, że podoba wam się mój apartament i moja Me Doll!

Jej prezentację ciężko było przetłumaczyć w Tłumaczu Google, więc musiałam sama ją poprawić, żeby było zrozumiale. Tłumacz coś przetłumaczył  " lubię ubierać się w styl krowy " więc to skasowałam, bo nie wiedziałam co mam z tym zrobić.



Apartament ma całkiem ładny, ale zbytnio nie lubię gdy te "nagrody" walają się po pokoju.
Dziewczyna ubiera się czasem ładnie, czasem nie. Ale nie jestem zbytnio pewna czy zasłużyła na miano Królowej Wybiegu jak i National Cover Girl. Pochodzi ona z Danii, jest superstar, na stardoll jest już około dwa lata. Nie wiemy jak ma na imię, ani ile ma lat. Najwidoczniej żeby się dowiedzieć trzeba ją poznać.


Oceniam ją i jej apartament na 3/5.

Podoba wam się? Jak myślicie zasłużyła na miano Królowej Wybiegu?
selena876kitty


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem nie zasłużyła.

Rewela745

Layla6932/Majka pisze...

Moim zdaniem też nie zasłużyła, niektórzy ludzie nie patrzą na kogo głosują w wybiegu, tyle, żeby tylko zdobyć sm. Ja osobiście próbuję znajdować osoby, które się jakoś ładnie ubierają i mi się podobają. Ta dziewczyna nie jest jakaś najgorsza, ale są o wiele ładniejsze, apartament też jest taki sobie, mógłby być lepszy, lecz jest to jej gust i może jej się tak podoba. No i gratulacje dla niej, bo w końcu tak, czy inaczej zwyciężyła.

MikuYori pisze...

Apartament nie jest zły (chociaż irytujące są te nie pasujące do siebie okna), sama dziewczyna również. Mniej makijażu i byłoby całkiem w porządku. Nie mnie oceniać jej gust modowy, bo sama mam własny :P.

Anonimowy pisze...

Lubię czasami jak ktoś wybiera na Stardoll proste stylizacje, makijaż i wystój pokoi można zawsze poprawić. Będziesz ciągle dodawała posty z oceną Królowej wybiegu?

Followers