poniedziałek, 22 października 2012

Spodnie HB

Do starplazy trafiły kolejny październikowy HB, są nim dżinsowe spodnie z wzorzystymi nogawkami. A teraz kto zgadnie dlaczego krew mi się buzuje jak widzę te "cudeńka"??? ..... RÓŻ, ZNOWU TEN CHOLERNY RÓŻ. Choć tym razem można go bez problemowo zakryć tuniką, długa bluzka, lub płaszczem, ale jednak ktoś z niewiadomych przyczyn go ty wcisnął. Wzory na spodniach tez nie są jakieś zachwycające, pasy + panterka... eeeeee takie sobie. Cena 18 sd jest zdecydowanie za wysoka za takie coś. Ogólnie rzecz biorąc, nie są warte ani naszej uwagi, ani ceny.


Stylizacja jest bardzo młodzieżowa i taka na luzie. Połączenie niebieskiego z szarościami, idealnie pasuje na jesienne dni.



PS. Przypominam również o zabawie "Stylizacje - Inspiracje"

8 komentarzy:

Julcia^_^ pisze...

Ładna stylizacja , ale ja bym Ci jeszcze radziła dodać co z jakiego sklepu i po ile ;))

Aravilar pisze...

Jest napisane po ile, a z jakiego sklepu to w sumie nie jest istotne bo w momencie jak pisze o nich to one są w nowościach, na 1 miejscu

Anonimowy pisze...

byłoby miło, żebyś napisała z jakiego sklepu są rzeczy z stylizacji, spodnie są warte uwagi, ten wzorek to tylko trochę przypomina panterkę,

Anonimowy pisze...

wzorki dopiero wydać gdy jasność w komputerze jest bardzo wysoka

Aravilar pisze...

Robiłam to ale dzisiaj jakoś mi to z głowy wypadło, poprawię w najbliższym czasie

MikuYori pisze...

Stylizacja ładna, Hb nie kupię, bo za drogo i za dużo jak na takie spodnie. :)

Layla6932/Majka pisze...

Świetna stylizacja *-* Spodnie hb też nie najgorsze, tylko to różowe nooo... Gdyby tego nie było to już by były moje, bo tak to strasznie mi się podobały... Ale znowu też drogie są, tyle, że to hb... Wrrrrr... Jak ja tego nie lubię...

Anonimowy pisze...

Z JAKIEGO SKLEPU JEST TEN SWETER ??
BŁAGAM O POMOC ! PISZCIE NA wisia08
PROSZE !

Followers