środa, 10 października 2012

Sukienka HB

Pierwsze ważnie... OMG, wyjątkowo paskudna sukienka HB. A co najgorsze znowu wpakowali różowy kolor. Przecież była by ociupinkę lepsza, bez różowej części na biuście. Choć w sumie nic nie uratował by tej sukienki. Brak mi słów żeby opisać, jak bardzo mi się ona nie podoba. Wzorek wstrętny, rozmazany. Kształt worka na kartofle. Cena wręcz zwala z nóg - 21sd. Mówię stanowcze "NIE" tej okropności.


 Stylizacja za piękna nie jest. Ale nic lepszego wymyślić nie mogłam.

5 komentarzy:

MikuYori pisze...

Mimo, ze stylizacja jest naprawdę dobra, to nawet to, w życiu mnie nie przekona, aby kupić to HB

Layla6932 pisze...

Dzięki tej stylizacji ten hb jak by mi się spodobał :D Tak w ogóle to świetna jest ;) Hb ohydne i nie wart na pewno tylu sd.

justa.r12 pisze...

b. ładna stylizacja, mimo, że Hb nie jest za ładne

Layla6932 pisze...

Nie wiem czy to celowe, czy zapomniałaś, ale nie napisałaś skąd pochodzą ubrania ;)

natalya0 pisze...

jejku faktycznie HB jest straszne jednak na twojej stylizacji nie wygląda tak źle ;) a tak poza tym cena .. 21sd? hahaha w zyciu za takie cos nie dalabym 21 sd.

Followers