czwartek, 18 października 2012

Wybór dnia.

Witam! Dzisiejszym wyborem dnia jest spódnica pochodząca z Original Future i kosztuje 12 sd. Spódnica jest ciemno fioletowo-szaro-żółto-jasno fioletowa. Może by była ładna, gdyby nie żółty puch zamieszczony po bokach spódnicy. Niektóre Stylizacje z opisywaną przeze mnie spódnicą będą ciekawe, lecz większa część nie będzie. Ja osobiście nie zapłacę za takie " coś ":
Dwunastu stardollarów. Dla mnie to jest za duża suma, nie że ja jestem skąpa, czy coś, ale taka prawda. Chińskie ubranka nie są mi do niczego potrzebne. 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

trzeba kupować te rzeczy, które naprawdę się podobają i nie patrzeć na cenę lub metkę

MikuYori pisze...

Zgadzam się z justa.r12, ja nie patrze na metki, tylko biorę to co mi się podoba. Często jednak mi się zdarza że zwyczajnie nie stać mnie na to co mi wpada w oko ^.^
A spódnica trochę swoją strukturą przypomina mi dziwacznie ubarwioną gąsienice ;p

Layla6932/Majka pisze...

O jejku... Brak słów. Nie wiem w ogóle co można powiedzieć na temat tej spódnicy, oprócz tego, że jest to jeden wielki kłębek wełny gdzie nie gdzie pomalowany na inny kolor i do tego drogi kłębek. To prawda, nie wolno patrzeć na metki. Ja osobiście nie mam nic z LE i nigdy nic nie miałam, nie tylko szkoda mi kasy, ale też nic z tego sklepu mi się nie podoba...

Followers