wtorek, 20 listopada 2012

Nowa kolekcja DOREE

Jutro z powodu tego,że jadę na Konkurs piosenki ludowej do Świdnicy żadnego postu ode mnie nie oczekujcie, może kogoś z was spotkam? 
---------------------------------------------------------------------------------

Do StarPlazy trafiły nowe farby z DOREE, większość kolorów jest " nie z tego świata ", ja za farbami do włosów nie przepadam, ale chyba się skuszę na kolor fioletowy. Wszystkie mają takie same ceny 6 sd. W tym miesiącu admini przypomnieli sobie o swoich dawcach ( Royalty ) i specjalnie dla nich zniżyli cenę do 4 sd, jacy oni hojni. Jest to jedna zielona farba.  Podoba wam się ta kolekcja? Macie zamiar coś kupić?


                                                                   

4 komentarze:

Rołzi pisze...

Nie spotkam cię,bo nawet nie wiem gdzie jest Śnidnica,nie znam.
Co do farb do nic nie kupię,nie podobają mi się.

Agatedoll pisze...

Nie Śnidnica tylko Świdnica :)
Ok. Ja możliwe,że kupię jak już wspomniałam tą fioletową. Miłego dnia :)

MikuYori pisze...

Nie, ja nie mam zamiaru nic z tej dostawy kupić. brązowy można uzyskać w zmianie wyglądu,biały mam, zielony i niebieski mi si nie podoba a fioletowy mam praktycznie taki sam, może troszkę się odcieniem różnią :)

Anonimowy pisze...

odcień fioletu jest super

Followers