niedziela, 11 listopada 2012

Stylizacje - Inspiracje FINAŁ

Dzisiaj kończymy zabawę "Stylizacje - Inspiracje", choć mam nadzieje, że uda mi się ja wznowić w przyszłości. Przeglądając wszystkie posty muszę przyznać że spisałyście się dziewczyny. Raz było więcej, a raz mniej stylizacji, ale nigdy mnie nie zawiodłyście i zawsze mogłam coś pokazać. Zabawę rozpoczęłam 30 sierpnia, a kończę, dzisiaj, 11 listopada, co oznacza, że przez ponad 2 miesiące aktywnie w niej uczestniczyłyście.


A teraz przejdę do ogłoszenia wyników.

Osoba na która najchętniej głosowaliście była:




Layla6932



Uczestniczyła w 10 z 11 odsłon naszej zabawy, wygrywając przy tym 4 razy. Dzięki temu to właśnie ona otrzymuje nagrodę niespodziankę która są:

Hotbuys Wedges z Bonjour Bizou


Serdecznie gratuluje zwyciężczyni.
Nagrodę wystawie u siebie w sb, będzie tam na ciebie czekać.
 Mam ogromna nadzieję że jak nasza zabawa powróci, będziecie brać w niej udział tak samo chętnie, jak braliście w tej.

Czekam na wasze ostateczne opinie. Co sądzicie o tej zabawie, co chcielibyście zmienić, co poprawić. Wyrzucie z siebie to co wam na sercu leży :)

A do posłuchania, piosenka która cały czas chodzi mi po głowie :)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

zabawa jest super, gratki, szkoda, że już koniec

MikuYori pisze...

Koniec tymczasowy. W końcu Aravilar obiecała, że na wakacje wznowi.
Gratki dla zwycięzcy :3
A co do tego co mi na sercu leży , to zaraz tego kota jakoś przepcham przez kabelki :P

Layla6932/Majka pisze...

Cóż za miła niespodzianka ;) No powiem, że się nie spodziewałam. Dziękuje bardzo i cieszę się z tego powodu bardzo. Mam nadzieję, że gdy wznowisz zabawę będę miała możliwość oddawania prac. Dotychczas bardzo chętnie brałam udział. Jeszcze raz dziękuje ;)

Followers