piątek, 23 listopada 2012

Szal i pasek HB

Dzisiaj do starplazy trafił HB chyba najbardziej przeze mnie oczekiwany. Oczywiście mowa o szarym szalu z Fallen Angel. Według mnie jest on śliczny, choć trudny we współpracy. Jest bardzo dobrze wykonany, stonowany kolor ułatwia tworzenie stylizacji, a kształt i długość jest bardzo nietypowa i oryginalna. Na samym początku po głowie chodziły mi tylko i wyłącznie eleganckie stylizacje z wykorzystaniem tego szalu, ale po paru nieudanych i przekombinowanych próbach, wyszła mi bardzo fajna, casualna stylizacja. Jego cena może nie jest specjalnie zachęcająca, bo 18 sd to trochę dużo, ale według mnie są to dobrze wydane sd.


A przy okazji stylizacja 2 zawiera w sobie pasek HB, o którym postu nie pisałam bo nie był wart mojej uwagi. Ale użyłam go ze względu na różowo-fioletowy połysk na srebrnych ogniwach.
A tak na szybko pasek jest dość nudny i prosty. Parę srebrnych kółek na czarnym kawałku materiału. Nic specjalnego, nic szczególnego. Cena 11 sd jest dość przystępna, ale po co marnować ta kwotę na takie barachło.


Tak jak wcześniej wspomniałam najpierw myślałam tylko o eleganckich stylizacjach, potem dopiero zrobiłam, taka normalna. dlatego dzisiaj 2 stylizacje zamiast 1.



Co sądzicie o tych HBs?? Podobają się wam???

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

super jest elegancka stylizacja

MikuYori pisze...

Jasne że się podoba :D Nareszcie się doczekałam na to Hb. To prawda, że ciężko będzie mi coś sensownego wymyślić, ale mimo to chce go mieć :D

Layla6932/Majka pisze...

Pasek jest beznadziejny, przynajmniej według mnie. Co do szala mam mieszane uczucia, bardziej przypomina mi on bluzkę. Jest dość drogi i to długie coś, nie jest jakieś piękne. Stylizacje za to mi się bardzo podobają, w szczególności chyba ta druga, ale pierwsza też jest świetna.

Followers