sobota, 3 listopada 2012

Wybór Dnia.

Dzisiejszym wyborem dnia jest jest Spotted Foal z nowej kolekcji która pojawiła się w sklepie Pet A Porter, kosztuje 45 sd. Osobiście lubię konie, ale nie zamierzam tyle wydać na takiego konika. Ja stardollary zostawiam na HB, które z pewnością prawie wszystkie kupie. 
                                                        Podoba wam się? Kupicie?

                                           
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                   Z komentarzy wylosuję jedną osobę która dostanie 50 sm.

6 komentarzy:

Kaja ♥ pisze...

50 sm? Myślałam, że 50 sd na konia :D Ten konik jest śliczny i bardzo uroczy, ale do niczego mi się nie przyda i jest za drogi.

MissClaaudia

Agatedoll pisze...

He,he. 50 sd, uwierz nie będę rozdawać. Mam 32 sd, i jszcze z Baazaru zbieram na hb. :)

MikuYori pisze...

Kochany źrebaczek ^.^
Nie kupię, ale chciałabym mieć. Podoba mi się jeszcze taki cały czarny .

Anonimowy pisze...

najtańszy, śliczny

monika pisze...

Raczej nie , zresztą mnie nie stać ;(

Layla6932/Majka pisze...

Jakoś nie potrzebuję konia na stardoll, taki trochę zbędny i drogi. Tak to jest całkiem ładny, mogłabym mieć takiego, ale w realu, prawdziwego *-*

Followers