poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nowe tło - Fashion Inc.

Co do Hot or not: Nie było mnie od piątku.Więc nie mogłam dodać, powinno być jutro, lub w czwartek.
---------------------------------------------------------------------
Na stardoll pojawiło się nowe tło, które ma zachęcić nas do gry Fashion Inc. Jest to gra na iPhona, iPoda lub iPada. Ja iPoda osobiście posiadam, co do gry nie zamierzam jej zainstalować, jeśli to jednak zrobię "oprowadzę" was po niej. W apartamencie dostaliśmy tablicę z owej gry, adminom naprawdę zależy na zainstalowaniu jej. Po zainstalowaniu jej dostaniemy podwójne diamenty (waluta w grze) oraz stardollary prawdopodobnie na naszym stardollowym koncie. Muszę przyznać,że wygląd reklamy jest świetny.
Podoba wam się ta gra? Zainstalujecie ją? Co sądzicie o reklamie?







Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które najciekawiej napiszą swoją opinię na powyższe pytania.
                                                        Te osoby dostaną po 30 sm. 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

nie mam iphona, wszyscy dostali plakat z fajną błyszcząca torbą, kiedyś były jako błąd za darmo rzeczy z tej gry, ja ich nie zdążyłam kupić ale pewnie je i tak zabrali, reklama ładna, ale dziewczyna ma za jasne tęczówki jak wampir, gra pewnie fajna bo o modzie, (wylosujesz najciekawszą opinie? chyba wybierzesz)

Followers