środa, 20 lutego 2013

Nowy wygląd, nowy początek....

Zgodnie z obietnicą dziś jest ten sądny dzień, odnowy jednego z najlepszych i najstarszych blogów o Stardoll. Postanowiłem wrócić, kocham ludzi a kontakt z nimi sprawia mi największą przyjemność. Nasi wytrwali czytelnicy już mnie znają, nowych - serdecznie witam ;) Na blogu nie zbraknie tego co zawsze, konkursy, zabawy, nowości z Stardoll i wiele, wiele więcej.

Ten dzień jest wyjątkowy, będziecie zaskoczeni dawką energii jaką wam chcę przekazać w dzisiejszych postach. Czeka was wiele niespodzianek - bądźcie z blogiem cały dzień. (na dwóch popularnych blogach reklama naszego - nowi czytelnicy przybywają ;)

**Nowy początek - nowa ekipa.

Ja, Radzio.Poland (właściciel bloga, oczywiście jestem zawsze z wami)
- redaktor ogólny: karolinasz333
- redaktor modowy: kejt05

**Nowy nagłówek

Jak zauważyliście pojawił się nowy nagłówek, proszę o opinie w komentarzach, nowa grafika i elementy - podobają się ?

**zachęcam do komentowania postów - cenne nagrody czekają !!!


Godz: 13:00 - start wszystkich zabaw i niespodzianek + napłych nowych czytelników.
 ZAPRASZAM NA DOBRĄ ZABAWĘ.

Radzio.Poland

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

podoba mi się nagłówek, jest ładny

Wiktoria pisze...

SUPER *.*
Nie poszukujesz może jeszcze jednego redaktorka od nowości?

R.P pisze...

tak, napisz w mojej księdze gości ;)

Wiktoria pisze...

Okej :P

Katarzyna pisze...

Powodzenia w prowadzeniu bloga ;>

Anonimowy pisze...

fajnie, że znowu jesteście :)
liberiangirlmj

Followers