czwartek, 28 lutego 2013

Stylizacja #4: Crazy Cat Sweater

Wczoraj wreszcie dostałam od stardolla 
bluzkę z kotem : Crazy Cat Sweater 
i postanowiłam stworzyć z nią stylizację. 
Bluza z nadrukiem jest wprost idealna dla hipsterów, 
dlatego też stworzyłam taką stylizację. 
Mam nadzieję, że mnie nie wyklniecie. ;) 
SOOOOOO HIPSTA 

Do stylizacji użyłam : 
Bluza : Crazy Cat Sweater 
Spodnie : Make Your Mark (68sm)
Torba : RIO (5sd)
Czapka : Special Offer
Buty : Archive (starbazaar)
Buty : PPQ (12sd)
Okulary : coś :D (50sm)

Co uważacie o hipsterskim stylu? 
Podoba Wam się ta stylizacja? 

9 komentarzy:

Katarzyna pisze...

Podoba mi się

joyless

ruda2121 pisze...

Bez czapki chyba b było lepiej ;P

ruda2121

Anonimowy pisze...

gdzie dostanę ten sweter? proszę o odpowiedź, baardzoo chcę go mieć

Cirilla pisze...

Sweter dostaje się gdy się logujesz 5 dni z rzędu i jak jesteś SS :) Stylizacja śliczna

Anonimowy pisze...

Angela dziękuję za odpowiedź :) Szkoda tylko, że trzeba mieć ss.

Anonimowy pisze...

też mam tą bluzę, stylizacja wspaniała, może być ten styl =).

Anonimowy pisze...

stardoll coraz bardziej schodzi na psy. wszytsko robią albo za gigantyczną sumę SD albo tylko dla ss..

kejt05 - Lille (NorthernLights) pisze...

100 wyświetleń :O Dziękuję wszystkim bardzo za zainteresowanie ;)

Anonimowy pisze...

z kąt zdobyłaś sweter ????

Followers