sobota, 23 marca 2013

Ostatnia stylizacja - HOT BUYS OWL PENDANT

Przykro mi, że jestem kolejną osobą, która to robi, ale zdecydowałam się odejść. Jest wiele powodów. Jednym z nich jest brak kontaktu z Radziem. Jeśli ktoś dalej chciałby śledzić moją działalność na stardoll, zapraszam na bloga do którego link znajdziecie u mnie w prezentacji. Dziękuję bardzo za szansę pisania na niegdyś tak popularnym blogu, jednak wszystko się kiedyś kończy. Moje odejście w żadnym stopniu nie jest powiązane z innymi odejściami. 
Na koniec mam dla Was jeszcze jedną stylizację : 

Mam nadzieję, że moja następczyni zostanie z Wami dłużej.
I mam nadzieję, że będziecie dobrze wspominać moje nieliczne stylizacje. ;) 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wszyscy odchodzą :(((((((

magda98dance

Kamila pisze...

hahahahhahahahahahahha, ohyda

パウリーナ pisze...

fajnie ;P

Followers