poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Reklamy za darmo!!!

U mnie do końca miesiąca możecie zamawiać reklamy kompletnie za darmo!! Wystarczy, że wyślecie do mnie prośbę o przyjaźń i napiszecie, że chcecie reklamę, a ja Wam podam mój e-mail i napiszecie treść! Nie wymagam NICZEGO.  Myślę, że jest to dość korzystna promocja, i trwa dość długo... Także nie musicie się spieszyć. DODATKOWO: Co piąta osoba, która zamówi u mnie reklamę, dostanie 350 sd, 500 sm + 2 ciuchy z 4 kolekcji LE! 

:)

OCZEKUJĘ TAKIEJ REAKCJI Z WASZEJ STRONY:






















(wszystkie obrazki wyszukiwane w google grafika)




Tak, to możliwe!!! - ale to niestety tylko prima aprillis!!! :)


Mwmhahahahahahahahahahahha :)


Pozdrawiam, Weronika :)




4 komentarze:

Aleniala pisze...

Nie nabralam sie gdyz przez to "Co piata osoba co zamowi reklame dostanie 350sd , 500sm + 2 ciuchy z kolekcji LE!" Moim zdaniem wiekszosc osob co to przeczyta nie nabierze sie wlasnie przez to xd , bo to jest za piekne by byc prawda ;D
Aleniala

monia11863 pisze...

nabralam sie ;p
ale to nie było fajne.. ; p
nie śmieszny żart ;)

Sillybiedroncia//Luvmyleighxx pisze...

Z jednej strony macie racje... :) Z drugiej: jakbym zrobiła, że jest jakieś Antidote, lub LE za darmo byłoby, że zgapiłam ze stardoll.ocom.pl :P

kasiaxd pisze...

jakos nie smieszy
majkakolorowa

Followers