wtorek, 30 lipca 2013

Nowość -Fallen Angel

Doszła nowa kolekcja Fallen Angel więc pora zrobić stylizacje.
Niby zwykła apaszka ale w tej apaszce jest coś pięknego ,bardzo dobrze sprawdza się w stylizacji .Podoba wam się apaszka?


Przygotowałem dwie stylizacje które mi się bardzo podobają mają w sobie to coś.W pierwszej stylizacji wykorzystałem piękną koszulę i plecak które ze sobą w spółgrają jak kropla w krople ,ta koszula sprawdza się w wielu świetnych stylizacji .Natomiast druga stylizacja to zastosowanie czerni i czerwieni (kolory apaszki) bardzo dobrze dopasowałem kolory do siebie .Wzory nie zawsze pasują ale dodałem plecak który nie jest czarno-czerwony lecz we wzory bardzo mi się podoba to połączenie i jak najbardziej wygląda to świetnie.Mi osobiście podoba się stylizacja druga .A wam która się podoba?



Czapka-Mr
Koszula-Mr.
Okulary-HBW
Futerko-Archive
Spodnie-Mr
Bransoletka-RIO
Apaszka-Fallen Angel
Plecak-Fudge
Buty 1-Fudge 
Buty 2-Fudge



Czapka-Mr
Kurtka-Fallen Angel
Apaszka-Fallen Angel
Bluzka-nie wyświetla się
Spodnie-Fallen Angel
Plecak-Mr
Buty-Fallen Angel

Co sądzicie o apaszce?
Która stylizacja lepsza?



12 komentarzy:

~~Dominik~~ pisze...

Nigdy nie widziałem więcej błędów interpunkcyjnych i językowych. :O

kinga pop pisze...

laptop mi nie wyświetla błędów sry.

Natalka pisze...

Ta apaszka nie pasuje do pierwszej stylizacji,chybaże bez tego futra.
Ps. Ja też mam laptopa i podkreśla błędy.

Julia B pisze...

Fajna stylizacja :)

jula1807

Ola G. pisze...

Pierwsa lepsza nie musze nic czytać żeby to wiedzieć ;)

misiaczek007 pisze...

Szczerze to bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Pierwsza nie zachwyca, wydaję mi się zwykła i przekombinowana. :)

misiaczek007

misiaczek007 pisze...

Szczerze to bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Pierwsza nie zachwyca, wydaję mi się zwykła i przekombinowana. :)

misiaczek007

Weź wyjdź i więcej na mnie nie paczaj ok? pisze...

Mimo,że apaszka mi się nie podoba,to stylizacje,jakie z nią zrobiłeś są fajne.Niezbyt podoba mi się połączenie futra z apaszką w pierwszej stylizacji,ale całość ogólnie fajnie się prezentuje.Druga stylizacja jest prosta,ale piękno tkwi w prostocie :)
Diana.Miss2

Anonimowy pisze...

Wow, this paragraph is good, my sister is analyzing such things, therefore I am going to inform her.


Feel free to visit my web blog AC Servie And Repair Services Houston

Anonimowy pisze...

Awesome post.

Feel free to surf to my page: best weight loss
plan ()

Anonimowy pisze...

If you want to increase your experience just keep visiting this site and be updated
with the newest gossip posted here.

best regards,
[url=http://www.facebook.com/KarimunJawaTourandTravel]Wisata Karimunjawa[/url]

Stop by my homepage: karimunjawa tour

Anonimowy pisze...

Mobile games have come up bike race hack with unbelievable solutions
to cater the interest of users. The right time is important
to understand even if you want to play a level of realism to
each tournament or even more better by playing these involve mind power.
With the ease of modding has created a landmark in the morning, because they hold
lots of new games for once.

Also visit my weblog: bike race cheats

Followers