niedziela, 22 sierpnia 2010

info

Hej moi Kochani

Na pewno zauważyliście , że ostatnio dużo mniej piszę na blogu a to przez to , iż trwały u mnie przygotowania do remontu. Od wtorku nie będę pisała na blogu w ogóle i Niewinem kiedy zacznę .Mam generalny remont w pokoju a laptopa nie mam także komputer będzie odłączony , a ja nie będę miała skąd pisać. Po remoncie wyjeżdżam na wakacje gdzie też nie będę miała dostępu do komputera. Myślę ,że wrócę do pisania w połowie września czyli po powrocie z wakacji .Na czas mojej nieobecności blogiem i nowymi postami zajmie się redaktorka .

Pozdrawiam sahara74 :)

3 komentarze:

Meggi11 pisze...

Nie martw się, wszystkim się zajmę :) A może wtedy do Twojego powrotu wyłącz opcję moderowania komentarzy? :) Miłego wyjazdu !

Weronika pisze...

Oo to szkoda, że nie będziesz pisała ;/
Lubię twoje notki ;]
Ale Meggi da sobie radę :)
Pozdrowienia ; *

Blueberry pisze...

Mam nadzieję , że wrócisz szybko :*

Followers